- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی از برگزاری آزمون استخدام این مجتمع در ۷ حوزه خبر داد

مدیر منابع انسانی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز ، پالایش و پتروشیمی با اشاره به آغاز ثبت نام استخدام نیروی انسانی مورد نیاز این شرکت، گفت: این آزمون در روز جمعه ۶ خرداد ماه در ۷ حوزه شامل شهرستان های بوشهر، شیراز، تهران، اصفهان، تبریز، مشهد و اهواز برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، اسحاق فرشیدی با اعلام این خبر افزود: شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی بمنظور تامین بخشی از نیازمندیهای نیروی انسانی مورد نیاز خود از میان دانش آموختگان ذکور مقاطع تحصیلی دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناسی از میان داوطلبان واجد شرایط پس از ثبت نام از طریق آزمون کتبی، آزمون استعداد و روان شناختی، مصاحبه حضوری فنی تخصصی، گزینش و طب صنعتی استخدام می نماید.

وی با اشاره به مصوبه و سیاست دولت برای استخدام ۵۰ درصد از نیروی مورد نیاز پارس جنوبی از نیروههای بومی استان بوشهر گفت: به صورت گسترده و از طرق مختلف تبلیغات لازم را به منظور اطلاع رسانی در سطح استان بوشهر انجام دادیم تا تمامی نیروههای واجد شرایط شرکت در آزمون بتوانند اطلاعات لازم را کسب و در این آزمون شرکت نمایند.

فرشیدی در ادامه نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی را فرصت مناسبی برای اطلاع رسانی جامع و کامل در مورد این آزمون دانست و خاطر نشان کرد: هدف ما حضور تعداد زیادی از متقاضیان واجد شرایط در این آزمون و انتخاب افراد شایسته برای کار در شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی می باشد.

گفتنی است، داوطلبان می توانند از تاریخ ۲۸ فروردین ماه برای ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی گاز ایران مراجعه نمایند.