واکنش بازیکنان چلسی به شکست بارسلونا
تاريخ ارسال خبر : 19 آوریل 2012 | ساعت 11:55 | کد خبر: 11281 | sv149 | چاپ این مطلب

بازیکنان چلسی از پیروزی تیمشان مقابل بارسلونا در چارچوب دور رفت لیگ قهرمانان اروپا ابراز خوشحالی کردند و آن را پیروزی بزرگ و شگفت انگیز خواندند.


چلسی در دیدار مقابل بارسلونا در استمفوردبریج اگر چه که کاملا به لاک دفاعی فرو رفته بود، اما در نهایت با تک گل دیدیه دروگبا به پیروزی رسید تا بازیکنانش با روحیه بالائی گام به دیدار برگشت بگذارند.

بازیکنان چلسی پس از کسب این پیروزی آن هم مقابل تیم بزرگی همچون بارسلونا ابراز خوشحالی کردند.

جان تری کاپیتان چلسی که شبی بسیار موفق را پشت سر گذاشت، پیروزی تیمش را شگفت انگیز خواند و گفت: نمایش خوبی مقابل بارسلونا ارائه دادیم، با وجود این که آن‌ها کاملا تیم برتر بودند و توپ و میدان را در اختیار گرفته بودند، اما توانستیم این پیروزی ارزشمند را به دست آوریم.

وی افزود: برای صعود هنوز یک بازی در نوکمپ باقی مانده است . به خوبی می دانیم که دیدار سختی خواهد بود. امیدوارم که در دیدار برگشت هم خوب ظاهر شویم و به مرحله بعد صعود کنیم. بر این باورم که دلیل اصلی پیروزی چلسی در این دیدار صبر و حوصله زیاد بازیکنان تا پایان بازی بود.

دیدیه دروگبا مهاجم ساحل عاجی چلسی هم که تک گل تیمش را در این دیدار به ثمر رساند، این پیروزی را ارزشمند و نتیجه‌ ای بسیار خوب خواند.

دروگبا که بعد از اخراج ویاس بواس به روزهای اوج خود برگشته است، افزود: از بازی سال ۲۰۰۹ به خوبی درس گرفتیم. از این پیروزی ارزشمند بسیار خوشحالیم . برای دفاع از آن در دیدار برگشت هفته‌ آینده از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

مهاجم ساحل عاجی چلسی ادامه داد: با اعتماد به نفس بالایی پا به دیدار برگشت خواهیم گذاشت. در این چند وقت اخیر روزهای بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم. خوشبختانه چند صباحی است که به روزهای خوب برگشته‌ایم. امیدواریم که بتوانیم در دیدار برگشت هم خوب ظاهر شویم و به فینال صعود کنیم. به خوبی می‌دانیم که در نوکمپ شکست دادن بارسلونا بسیار سخت است، اما ما برای صعود به فینال تمام تلاش خود را به کار می گیریم.

کی‌هیل مدافع جوان چلسی هم که پس از مصدومیت لوئیز جانشین وی در این دیدار حساس شد، از کسب این پیروزی آن هم مقابل تیم بزرگی همچون بارسلونا ابراز خوشحالی کرد و گفت: از این که در این پیروزی ارزشمند سهمی داشتم بسیار خوشحالم. پیروزی مقابل تیم بزرگی همچون بارسلونا بسیار سخت است، اما خوشبختانه ما توانستیم با یک بازی خوب و منطقی به پیروزی برسیم.

وی افزود: عملکرد گروهی ما بسیار خوب بود. بار دیگر می گویم که بازی سختی بود، اما خوشبختانه سربلند از میدان خارج شدیم. تک گل دروگبا در بازی برگشت کمک زیادی به ما خواهد کرد. تمام تماشاگران چلسی با این نتیجه‌ای که به دست آورده‌ایم خوشحال شدند و با رضایت کامل ورزشگاه را ترک کردند.

اما ماتا مهاجم اسپانیایی چلسی اعتراف کرد که تیمش با وجود پیروزی بازی زیبایی را ارائه نداد.

وی که در این فصل بازی‌های قابل قبولی را برای چلسی به نمایش گذاشته است، اما در دیدار شب گذشته اصلا نتوانست خوب ظاهر شود. ماتا گفت: بارسلونا هر آنچه را که می‌خواست در زمین انجام داد. به خوبی می‌دانیم که آن‌ها این نتیجه‌ را عادلانه نمی‌دانند و این طبیعی است، اما این فوتبال است. از کسب این نتیجه‌ بسیار خوشحالم. درست است که ما نتوانستیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم،‌ اما فعالیت و جنب و جوش زیادی در میدان داشتیم و این رمز موفقیت ما بود. تمام تلاش خود را به کار خواهیم برد تا در دیدار برگشت هم دروازه‌ بارسلونا را باز کنیم.

فرانک لمپارد هافبک چلسی هم از کسب این پیروزی ابراز خوشحالی کرد و گفت: تیم ما نمایش بسیار خوبی مقابل شاگردان پپ گواردیولا داشت. در طول ۹۰ دقیقه بر بازیکنان حریف فشار آوردیم، بازی از لحاظ فنی بسیار خوب بود و دو تیم نمایش خوبی داشتند. ما در دفاع بی‌نقص ظاهر شدیم و توانستیم از ضدحملات خود نهایت استفاده را ببریم و گل زیبایی را به ثمر برسانیم.

هافبک چلسی در باره دیدار برگشت دو تیم که قرار است هفته‌ آینده برگزار شود، گفت: باید در دیدار برگشت هم با نهایت تمرکز به میدان رویم. چلسی بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارد. می‌توانیم در دیدار برگشت هم موفق ظاهر شویم. به خوبی می‌دانیم که دیدار برگشت مقابل بارسا در نوکمپ بسیار سخت خواهد بود، اما ما به چیزی جز صعود فکر نمی‌کنیم.

دیدار برگشت دو تیم سه شنبه هفته‌ آینده در نوکمپ برگزار خواهد شد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ