صبا و نفت تهران؛ فینالی برای آسیایی شدن
تاريخ ارسال خبر : 19 آوریل 2012 | ساعت 11:57 | کد خبر: 11285 | sv139 | چاپ این مطلب

مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: از اینکه در دو بازی اخیر پیروز نشده ایم نگران نیستم بلکه با امید فراوان به موفقیت، در دیداری خانگی مقابل نفت تهران برای سه امتیاز بازی می کنیم.


ناصر بختیاری زاده با تاکید بر اینکه باید در دیدار جمعه این هفته تیم نفت تهران را شکست دهیم، اظهار کرد: با وجود نتایج اخیر هنوز هم با جدیت تلاش می کنیم زیرا هنوز هم به آینده تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا امیدوارم.

وی با بیان اینکه فقط برای کسب سه امتیاز بازی خواهیم کرد، ابراز داشت: این بازی شبیه فینالی برای راه یابی دو تیم به لیگ قهرمانان آسیا است، اما شک ندارم با وجود اینکه در این بازی جدال سخت و نزدیکی با تیم فوتبال نفت تهران خواهیم داشت اما می توانیم در خانه برتری را از آن خود کنیم. 

مربی تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه خوب می دانیم که دیدار با نفت برای ما بازی آسانی نخواهد بود، یاد آور شد: در این مسابقه هدف ما کسب سه امتیاز خواهد بود و برای کسب حداقل امتیاز هم بازی نمی کنیم، زیرا اگر این تفکر را داشته باشیم ممکن است مقابل حریف که در حال حاضر یکی از رقبای جدی ما در بالای جدول رده بندی است، کم بیاوریم.

وی با اشاره به آمادگی تیم صبای قم برای این دیدار، اظهار داشت: قطعا بازی بسیار خوب و نزدیکی از سوی تیم ما در زمین مسابقه به اجرا در خواهد آمد و بازیکنان ما با توجه به میل و انگیزه فراوان برای کسب سه امتیاز، مقابل نفت بازی خوبی به نمایش خواهند گذاشت.

بختیاری زاده تصریح کرد: از تمامی بازیکنان تیم فوتبال صبای قم به خاطر بازی خوبشان در مقابل استقلال تهران در هفته گذشته قدردانی می‌کنیم زیرا ما در این مسابقه خوب بازی کردیم اما با بداقبالی هر چه زدیم به در بسته خود اما اشتباهات ما را استقلال به گل های برتری خود تبدیل کرد. 

وی افزود: باز هم تاکید می کنم که در این مسابقه تیم صبای قم بازی بسیار خوبی ارائه کرد و حتی مقابل این تیم لحظه‌ای عقب نشینی نکردیم، بار ها توانستیم مقابل دروازه حریف موقعیت گل ایجاد کنیم و می‌توانستیم بازی را به سود خود رقم بزنیم اما جمعه این هفته باید این کار را در ۹۰ دقیقه فرصتی که در مقابل نفت تهران در پیش داریم، انجام دهیم.

مربی تیم فوتبال صبای قم ابراز داشت: بازی‌های صبای قم و نفت تهران با توجه به اینکه دو تیم در فاصله یک امتیازی هم قرار دارند و البته مربیان هر دو تیم شناخت خوبی نیز از یکدیگر دارند، یقینا بازی جذاب و تماشایی خواهد بود.

وی تاکید کرد: با این حال ما در مقابل نفت تهران در خانه مدعی اصلی کسب سه امتیاز خواهیم بود.

گفتنی است: صبای قم در حال حاضر با ۱۲ پیروزی، ۱۰ تساوی و هشت باخت دارای ۴۶ امتیاز است و برای اینکه هم از نفت تهران ۴۵ امتیازی در جدول فاصله بگیرد و هم اینکه جزو تیم‌های صعود کننده به لیگ قهرمانان آسیا باشد در بازی‌ جمعه این هفته باید به سه امتیاز بیاندیشد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ