- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

گواردیولا: چلسی شانس بیشتری دارد

“پپ گواردیولا” سرمربی بارسلونا پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل چلسی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اکنون معتقد است آبی های لندنی شانس بیشتری برای رسیدن به فینال رقابتها در مونیخ دارند.


بارسلونا با وجود موقعیت های فراوانی که در این دیدار داشت در نهایت مغلوب میزبان انگلیسی خود شد و اکنون امیدوار است بتواند در دیدار برگشت در نیوکمپ این نتیجه را جبران کند.

گواردیولا در پایان بازی و در کنفرانس خبری گفت: پیروزی یک بر صفر نتیجه بسیار خوبی برای آنهاست. چلسی اکنون شانس بیشتری برای صعود به فینال دارد.

او همچنین از اینکه چلسی بیشتر زمان بازی را در زمین خود مشغول دفاع بود انتقادی نکرد و اظهار داشت: فوتبال همین است. اگر قرار بود روی درصد مالکیت توپ نتیجه بازی تعیین شود ما باید تمامی بازی های خود را با پیروزی پشت سر می گذاشتیم. این پیروزی را به چلسی تبریک می گویم.

سخت ترین کار امشب این بود که ما توپ را به تور دروازه برسانیم که در نهایت هم موفق نشدیم. باید از هم اکنون به فکر دیدار برگشت باشیم و تلاش کنیم همین تعداد موقعیت را در آن بازی روی دروازه چلسی ایجاد کنیم.

کار آسانی در پیش نداریم. آنها با ۱۰ بازیکن دفاع خواهند کرد، گل زدن در این شرایط کار بسیار دشواری است اما باید تلاش کنیم کنترل بازی را در دست بگیریم و راهی برای بازکردن دروازه آنها پیدا کنیم.