شهرستان کنگان مسئول بازسازی شهر شنبه
تاريخ ارسال خبر : 20 آوریل 2013 | ساعت 16:10 | کد خبر: 25810 | sv137 | چاپ این مطلب

فرماندار کنگان گفت: با تصمیم استاندار بوشهر، فرماندار کنگان به عنوان مدیر بازتوانایی شهر شنبه منصوب و تمام اختیارات شهر شنبه از صفر تا ۱۰۰ به فرماندار کنگان محول شد.
عباس تبرکی امروز در گفت‌وگو با “عسلویه نیوز” با اشاره به وقوع زلزله در شهرستان دشتی اظهار داشت: زلزله شهرستان دشتی موجبات تألم و تأثر عمیق همه مردم و مسئولان شد و همه از ابتدای این حادثه برای امدادرسانی به این عزیزان از جان مایه گذاشتند.

وی افزود: کیفیت و کمیت خدمات ارائه شده به مردم مناطق زلزله‌زده بسیار خوب بوده و البته این روند باید تا بازسازی کامل مناطق مختلف آسیب‌دیده تداوم داشته باشد.

فرماندار کنگان خاطر نشان کرد: در ساعات اولیه این حادثه بلافاصله تشکیل جلسه‌ای دادیم که به موجب آن کمیته حمل و نقل، کمیته پشتیبانی و تدارکات، کمیته توزیع اقلام، کمیته امنیتی انتظامی، کمیته فرهنگی و آموزشی، کمیته بهداشت و درمان و کمیته اجتماعی تشکیل شد.

تبرکی تصریح کرد: مردم کنگان نیز همپای مسئولان در امدادرسانی به زلزله‌زدگان نهایت تلاش خود را به کار بستند و در چند نوبت کمک‌های مردم کنگان به مناطق زلزله‌زده ارسال شد.

وی اضافه کرد: سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی نیز همکاری خوبی در عملیات آواربرداری و بازسازی این مناطق داشته و در کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان نیز نقش صنعت نفت و شرکت‌های مستقر در منطقه پررنگ بوده است.

فرماندار کنگان از بازسازی کامل شهر شنبه توسط فرمانداری کنگان خبر داد و افزود: با تصمیم استاندار بوشهر، فرماندار شهرستان کنگان به عنوان مدیر بازتوانایی شهر شنبه منصوب شد و تمام اختیارات شهر شنبه از صفر تا ۱۰۰ به فرماندار کنگان محول شد.

تبرکی گفت: برای بازسازی این شهر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم و با تمام امکانات و استفاده از ظرفیت‌های موجود برای رفاه و آسایش مردم تلاش می‌کنیم.

 


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ