آیت الله صفایی:زلزله‌زدگان در انتظار کمک هستند نه جشن!
تاريخ ارسال خبر : 20 آوریل 2013 | ساعت 16:44 | کد خبر: 25820 | sv153 | چاپ این مطلب

آیت‌الله صفایی‌بوشهری تاکید کرد: هزینه‌های اینچنین برنامه‌هایی باید برای کمک به آسیب‌دیدگان صرف شود و این جشن با عدالت و منطق سازگاری ندارد

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با انتقاد از برگزاری جشن دولت در ورزشگاه آزادی، گفت: آقایان باید در اندیشه‌های‌شان تجدیدنظر کنند.

به گزارش خ”عسلویه نیوز” آیت‌الله صفایی بوشهری در درس خارج ۳۱ فروردین‌ماه، در رابطه با برگزاری جشن دولت در استادیوم آزادی، اظهار داشت: مردم زلزله‌زده و عزادار، نیازمند کمک و در انتظار امداد و خدمت بیشتر هستند.

امام جمعه بوشهر افزود: ما در گرفتن امتیازات برای این عزیزان وقتی صحبت می‌کنیم، پافشاری می‌کنند که شرایط آن طور که می‌خواهید مهیا نیست و بعد می‌بینیم در ورزشگاه آزادی این همه مسائل پیش می‌آید و پول‌ها خرج می‌شود.

وی اضافه کرد: آقایان باید در اندیشه‌هایشان تجدید نظر کنند. این قبیل برنامه‌ها منطبق با اجرای عدالت و منطق نیست. حرکات و گفتار مسئولان باید بر مبنای ولایت باشد.

زلزله‌زدگان در انتظار کمک هستند نه جشن!

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در خطبه‌های روز گذشته نماز جمعه بوشهر نیز به صراحت به این موضوع اشاره کرد و با انتقاد از برگزاری جشن پرهزینه دولت در ورزشگاه آزادی که موجب آزردگی خاطر شد، تصریح کرد: در حالیکه بسیاری از مردم در شهرستان دشتی داغدار بودند و عزاری عمومی اعلام  کرده بودیم و در این گرمای هوا زیر چادرها زندگی می‌کردند، اعمال این هزینه‌ها صحیح نبود و متاسفانه از بوشهر نیز تعدادی به این جشن رفته‌اند.

آیت‌الله صفایی‌بوشهری تاکید کرد: هزینه‌های اینچنین برنامه‌هایی باید برای کمک به آسیب‌دیدگان صرف شود و این جشن با عدالت و منطق سازگاری ندارد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ