فرمانده سپاه امام صادق(ع) با امام جمعه اهل سنت نخل تقی دیدار کرد
تاريخ ارسال خبر : 20 آوریل 2016 | ساعت 8:44 | کد خبر: 34838 | sv352 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” در جهت افزایش وحدت و همبستگی فرمانده سپاه امام صادق(ع) با امام جمعه اهل سنت نخل تقی دیدار کرد.جمیری

 به گزارش “عسلویه نیوز” سردار فتح اله جمیری با فرمانده سپاه خاتم الانبیاء شهرستان عسلویه و هیئت همراه در دیدار با شیخ محمد انزاری، وحدت را به عنوان یکی از مهمترین نیازهای جامعه اسلامی دانست و اضافه کرد: دشمن از هر فرصتی برای ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی استفاده می‌کند و ما باید در این زمینه هوشیاری بیشتری داشته باشیم.

جمیری افزود: در همین راستا شیعه افراطی انگلیسی و تکفیری‌های وهابی برای ضربه زدن به اسلام توسط استکبار ایجاد و حمایت می‌شوند.  

وی از توسعه خدمات اقتصاد مقاومتی وایجاد وحدت به عنوان سیاست‌های مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و عمل به فرمایشات امام خامنه ای نقش بسیار مهم و اساسی دارد.  

وی با اشاره به اینکه کشورهای جهان با تاسی از انقلاب اسلامی در برابر مستکبران عالم ایستاده‌اند، خاطرنشان کرد: استکبارستیزی از مهم‌ترین فرهنگ‌ها در نظام اسلامی است که به سراسر دنیا صادر شده است.

امام جمعه شهرنخل تقی افزود: وجود سپاه و بسیج در کشور باعث ایجاد امنیت شده و باید قدر این نعمت اللهی را دانست و شکر آن را بجا آورد.  انزاری اظهار داشت: وحدت و انسجام و همدلی بین مسلمانان پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در پی دارد.  

وی تصریح کرد: ما اهل سنت  افتخار می‌کنیم که ایرانی هستیم و رهبرمان امام خامنه‌ای است.  سردار جمیری با لوح تقدیر و هدیه ای از زحمات شیخ محمد انزاری در جهت وحدت بین شیعه و سنی قدردانی کرد .


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ