- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

برای تقویت تولید ملی فرهنگ‌سازی لازم است

بخشدار آبپخش گفت: برای تقویت تولید ملی فرهنگ‌سازی لازم است.

خبرگزاری فارس: برای تقویت تولید ملی فرهنگ‌سازی لازم است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، احمد خرم‌روز صبح امروز در نشست با فعالان فرهنگی بخش آبپخش اظهار داشت: فعالیت‌های فرهنگی نیازمند حضور فعال و مستمر تمامی اقشار و آحاد جامعه است و همه باید در فعالیت‌های فرهنگی حضور مستمر داشته‌ باشند.

بخشدار آبپخش خاطرنشان کرد: مبارزه با فرهنگ منحط و مبتذل غرب از مسائل مهمی است که تمامی گروه‌های فرهنگی، هیئت‌های مذهبی و مسئولان فرهنگی باید به آن توجه داشته باشند و فعالانه در این راستا گام بردارند.

خرم‌روز ادامه داد: فعالیت‌های فرهنگی مربوط به قشر خاصی در جامعه نیست و تمامی مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی و اقشار جامعه باید در آن حضور فعال و مستمر داشته باشند.

وی در همین راستا ابراز داشت: فعالیت‌های فرهنگی به منظور ارتقاء سطح فرهنگی بخش باید توسط مسئولان فرهنگی بخش تدوین شوند و به منظور اجرا در اختیار مسئولان دستگاه‌های اجرایی و عموم مردم قرار گیرد و مسئولان بر اجرای آن نظارت دقیق و جامع داشته باشند.

این مسئول اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین معضلات اجتماعی که متاسفانه در جامعه شاهد آن هستیم بی‌حجابی است و دستگاه‌های فرهنگی باید با اجرای فعالیت‌های فرهنگی در راستای رفع این مشکل تلاش کنند.

بخشدار آبپخش بیان داشت: یکی از موثرترین راهکارها برای مبارزه با ناهنجاری‌ها و بی‌نظمی‌های اجتماعی فعالیت‌های فرهنگی است که مسئولان فرهنگی بخش باید بر آن توجه خاص داشته باشند و آن را در اولویت‌ها و برنامه‌های خود قرار دهند.

خرم‌روز بحث فرهنگ و هنر را بحثی چالشی خواند و تصریح کرد: در بخش آبپخش هماهنگی و همکاری مطلوبی بین گروه‌های فرهنگی و هنری شاهد هستیم و به همین دلیل فعالیت‌های فرهنگی به دور از هرگونه چال شو اختلاف صورت می‌پذیرد.

بخشدار آبپخش افزود: گستردگی فعالیت‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش آبپخش در زمینه فعالیت‌های فرهنگی از مسائل مهمی است که در رشد و توسعه فرهنگی آبپخش تاثیری به سزا داشته است.

خرم‌روز با اشاره به نامگذاری امسال به نام تولید ملی بر وظیفه حساس هنرمندان و اهالی فرهنگ در این راستا تاکید کرد و گفت: برای تقویت تولید ملی فرهنگ‌سازی لازم است و هنرمندان در این عرصه باید تلاش خود را بیشتر کنند.