- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

پیغام مورینیو به شاگردانش در آستانه ال کلاسیکو

ژوزه مورینیو،مربی پرتغالی رئال مادرید در آستانه دیدار حساس تیمش در ال کلاسیکو، استراتژی اش را تغییر داده است.


ژوزه مورینیو،مربی پرتغالی رئال مادرید در آستانه دیدار حساس تیمش در ال کلاسیکو، استراتژی اش را تغییر داده است. این درحالی است که شاگردان مورینیو همچنان از باخت هفته گذشته مقابل بایرن مونیخ نگران و ناراحت هستند و با این نگرانی خود را آماده بازی با بارسا می کردند.

اما این نگرانی ها با دریافت پیام روحیه بخشی از سوی مربی رئال برطرف شد. مورینیو به شاگردانش گفته:« من به شما اعتماد دارم.»

این مربی پرتغالی با این جمله بازیکنانی مثل آربلوا، په په، راموس، کوئنترائو، خدیرا، ژابی آلونسو، اوزیل، دی ماریا، کریستیانو رونالدو و بنزما را مملو از روحیه نمود.
مورینیو هیچ حرف بدی نزد و هیچ رفتار بدی هم نکرد و همه چیز برعکس بود. آنها به علاوه دلایل شکست مقابل بایرن را هم مورد بررسی قراردادند واتفاقاتی که ممکن است در بازی با بارسا هم رخ بدهد، بررسی کردند.

یکی از بازیکنان زیادی که زمان زیادی برای روحیه دادن به او صرف شد، فابیو کوئنترائو بود. این بازیکن پرتغالی به خوبی می داند که زیر ذره بین رسانه ها و هواداران است ولی مورینیو، مسئول اصلی خرید او، قصد بازیابی و بازگرداندن او به روزهای اوج رادارد. بعد از باخت ۱-۲ مقابل بایرن هم مورینیو به دفاع از این بازیکن جوان پرداخت و روز جمعه هم به طرز ویژه ای به او روحیه می داد

پیغام منتقل شده ، همان پیغامی بود که بعد از باخت مقابل بایرن هم به بازیکنان داده شد. پیغام روشن و شفاف بود:« آرام باشید. هیچ اتفاقی نخواهد افتاد. بازی برگشت مقابل بایرن باقی مانده و می توانیم در برنابئو به نتیجه مطلوب برسیم.» این صحبتی است که مورینیو در آلیانس آرنا به شاگردانش گفت.

البته در بین دو نیمه بازی بایرن-رئال اوضاع به نحو دیگری بود و مورینیو خشمش را پنهان نکرد و به کسی اجازه نداد که راحت باشد. مورینیو به آنها گفت که با عملکرد آنهاست که تیم می برد یا می بازد و اگر به این ترتیب به بازی ادامه دهند، هیچ امتیاز مثبتی در مونیخ نخواهند گرفت و همین بود که بازیکنان رئال در نیمه دوم با شرایط متفاوتی به میدان آمدند. با وجودی که بازی با باخت ۱-۲ رئال به پایان رسید ولی مورینیو راضی بود. حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که در بازی امشب ال کلاسیکو چه نتیجه ای به دست خواهد آمد.