- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

اخبار کمیته انضباطی

کمیته انضباطی باشگاه استقلال و چند باشگاه‌ دیگر را به دلیل تخلفاتشان جریمه کرد.


به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، رای کمیته انضباطی در خصوص تاخیر در ورود تیم های مس سرچشمه و استقلال مورخ ۲۰/۱/۹۱ صادر شد. طبق گزارشات داور و نماینده ناظر دیدار فوق،هر یک از تیم های استقلال و مس سرچشمه به ترتیب چهار و دو دقیقه تاخیر داشته اند و بر همین اساس استقلال تهران به ازای هر دقیقه تاخیر، یک میلیون و دویست هزار تومان و مس سرچشمه به پرداخت مبلغ ۶۰۰ هزار تومان محکوم شد.

* جریمه ۵ میلیون تومانی شاهین

طبق گزارشات داور و نماینده ناظر دیدار تیم های شاهین بوشهر و نفت تهران در تاریخ ۱۹ فروردین ۹۱ از سری رقابت های هفته ۲۹ لیگ برتر، تماشاگران منتسب به شاهین بوشهر تخلفاتی را انجام دادند. به همین دلیل باشگاه شاهین بوشهر مبلغ ۵۰ میلیون ریال جریمه شد.

* استقلال طلب کوشکی را پرداخت می کند

بر اساس رای نهایی کمیته انضباطی باشگاه استقلال به پرداخت مبلغ یکصد و سی و پنج میلیون و هشتصد و نوزده هزار تومان به بیژن کوشکی محکوم شده است و با توجه به پذیرش باشگاه و قطعیت رای، مبلغ اعلام شده از محل درآمدهای باشگاه در سازمان لیگ برتر کسر می شود و به بازیکن پرداخت خواهد شد.

* احضار علی افضل به کمیته انضباطی

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند بر اساس شکایت مدیرعامل باشگاه فولادماهان اصفهان به کمیته انضباطی احضار شده است. علی افضل سرمربی تیم گیتی پسند باید روز ۱۷ اردیبهشت در محل کمیته انضباطی حاضر شود. این شکایت به خاطر درج چندین مصاحبه افضل علیه باشگاه فولادماهان به کمیته انضباطی ارسال شده است.

* شکایت متوسل زاده از راه آهن

جلسه رسیدگی به طلب امین متوسل زاده که از باشگاه راه آهن شکایت کرده است دهم اردیبهشت برگزار در کمیته انضباطی خواهد شد. عدم حضور طرفین مانع رسیدگی نیست و خود متوسل زاده و یا مدیرعامل یا نماینده باشگاه راه آهن در جلسه می بایست حضور داشته باشند.

* شکایت سنجری از مس سرچشمه

احمد سنجری سرمربی فصل پیشین مس سرچشمه به خاطر اینکه هنوز پاداش صعود به لیگ برتر را از باشگاه مس سرچشمه نگرفته است از این باشگاه شکایت کرده است. به همین دلیل ۱۲ اردیبهشت ماه وی به همراه مدارکش و مدیرعامل با نماینده باشگاه باید در جلسه رسیدگی حضور داشته باشند. عدم حضور طرفین مانع رسیدگی نیست.

* نیسانی ۸ میلیون از شهرداری می گیرد

بر اساس شکایت محسن نیسانی، بازیکن سابق باشگاه شهرداری تبریز در فصل گذشته، ارائه مدارک و جلسات رسیدگی مبنی بر طلب این بازیکن از باشگاه، اظهارات مدیران و نمایندگان باشگاه و همچنین دیگر موارد لازم، باشگاه شهرداری تبریز به پرداخت مبلغ ۸ میلیون تومان به محسن نیسانی محکوم می شود.

* جریمه دو بازیکن صنعت نفت آبادان

بر اساس گزارش ناظر داوری و ناظر بازی تیم های صبای قم و صنعت نفت آبادان در تاریخ ۱۹ فروردین ۹۱، پس از پایان بازی و سوت داور، دو بازیکن این تیم به نام های مصطفی صبری نسبت به داور بازی مرتکب تخلفاتی شد. همچنین عباس مرداسی دیگر بازیکن این تیم هنگام ورود به رختکن با ضربه پا درب رختکن را شکست و به ورزشگاه یادگار امام قم خساراتی وارد کرد که بر همین اساس، صبری به دو جلسه محرومیت از همراهی صنعت نفت آبادان و پرداخت یک میلیون تومان جریمه نقدی و همچنین عباس مرداسی به توبیخ کتبی و پرداخت یک میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین به خاطر تخلفات تماشاگران دو تیم در بازی، هر دو باشگاه به پرداخت جریمه ۳۰ میلیون ریالی محکوم می شوند.

* جریمه مربی فولاد سپاهان اصفهان

بر اساس گزارش ناظر داوری و ناظر بازی تیم های ملوان انزلی و سپاهان در تاریخ ۱۹ فروردین در انزلی، تونچی مردو مربی سپاهان در دقیقه ۸۴ به دلیل اعتراض به داور اخراج شد اما پس از اخراج هم تخلفاتی انجام داد که به توبیخ کتبی و پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می شود.