انتقاد رئیس شورای آبپخش از عملکرد اداره ورزش و جوانان
تاريخ ارسال خبر : 22 آوریل 2014 | ساعت 8:16 | کد خبر: 31183 | sv75 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” رئیس شورای آبپخش از عملکرد اداره ورزش و جوانان این بخش انتقاد کرد.

به گزارش “عسلویه نیوز”  مصطفی رضایی صبح امروز در نشست با اهالی فرهنگ و ورزش شهر آبپخش از جایگاه رفیع فرهنگ و ورزش در جامعه یاد کرد و اظهار داشت: فرهنگ و ورزش دو مقوله بسیار مهم در هر جامعه‌ای هستند که اگر به آنها بها داده شود آن جامعه در مسیر تعالی و پیشرفت گام بر خواهد داشت.

وی از حمایت شورای اسلامی آبپخش از فرهنگ و ورزش خبر داد و ابراز داشت: شورای شهر در سالیان گذشته در حد توان خود کمک‌های خوبی به اهالی فرهنگ و ورزش کرده و در سال جدید نیز تا آنجایی که بودجه اجازه دهد حامی فرهنگ و ورزش خواهد بود.

رضایی از عملکرد ضعیف اداره ورزش و جوانان بخش نیز انتقاد کرد و افزود: اداره ورزش و جوانان متولی ورزش بخش است و باید با ورزشکاران تعامل سازنده داشته باشد و به آنها کمک کند ولی متاسفانه این اداره نتوانسته انتظارات شورا و جامعه ورزش را برآورده کند.

رئیس شورای اسلامی آبپخش گفت: از مسئولان می‌خواهم به چارت اداری این مجموعه سروسامان دهند و خانه تکانی جدی در این اداره داشته باشند.

رضایی یادآور شد: رسیدگی به مشکلات اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان این شهر در دستور کار قرار دارد و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

وی تاکید کرد: سرکشی به محلات مختلف و آشنایی با مشکلات آنها مورد تاکید قرار دارد و از ابتدای امسال تاکنون در این عرصه اقدامات خوبی صورت گرفته است.

/فارس


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ