فرماندار شهرستان جم: کارگروه‌های ۱۴گانه مدیریت بحران جم احیا می‌شوند
تاريخ ارسال خبر : 22 آوریل 2014 | ساعت 8:52 | کد خبر: 31199 | sv61 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرماندار شهرستان جم گفت: کارگروه‌های ۱۴گانه مدیریت بحران جم احیا می‌شوند.

به گزارش “عسلویه نیوز”عبدالله نادری بعد از ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران جم با تبریک به مناسبت میلاد دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) و معمار کبیر انقلاب، این دو بزرگوار را اسوه‌هایی نیک برای جامعه اسلامی دانست.

وی، حضرت زهرا(س) را الگویی بزرگ در تقوا، عفاف و ولایت‌مداری دانست و پیروی از سیره ایشان را راهگشای مشکلات و معضلات دنیای امروز به شمار آورد.

فرماندار شهرستان جم در ادامه، آمادگی ضابطه‌مند و همگانی برای مقابله با بحران‌ها را مهم توصیف کرد و لزوم توجه ویژه مسئولین و مردم به مدیریت بحران را یادآور شد.

نادری عملکرد شورای هماهنگی مدیریت بحران در سال‌های گذشته را مورد انتقاد قرار داد و افزود: متاسفانه در بحث مدیریت بحران کار ضابطه‌مند صورت نپذیرفته و کارگروه‌های ۱۴گانه این مدیریت نیز به محاق رفته است.

نادری وظیفه اصلی کارگروه‌های مدیریت بحران را مطالعه و بررسی وضعیت شهرستان و نیز طراحی سناریوهای مختلف برای قبل، حین و بعد از بحران‌های مختلف دانست و بر نقش حیاتی کارگروه‌ها در آمادگی شهرستان برای گذر از بحران‌ها تاکید کرد.

وی با اشاره به دستورالعمل جامع مدیریت بحران، مطالعه دقیق و مستمر این دستورالعمل را برای مسئولین و اعضای کارگروه، مهم و ضروری ارزیابی کرد.

فرماندار شهرستان جم همچنین، خواستار برگزاری مانورهای آمادگی بحران با حضور همه دستگاه‌ها و نیز برگزاری منظم جلسات کارگروه های ۱۴گانه در سطح شهرستان شد.

اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان جم نیز دیدگاه‌ها و نظرات خود را در زمینه مقابله با بحران مطرح کردند.

/فارس


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ