- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

بازتاب شکست بارسا در ال‌کلاسیکو

رسانه‌های خبری آرژانتین پس از شکست بارسا در ا‌‌ل‌کلاسیکو از رئال،‌ به حمایت از لیونل مسی پرداختند.


    نشریات روز یکشنبه (امروز) آرژانتین بطور گسترده اخبار و حواشی مربوط به دیدار شب گذشته دو قدرت حال حاضر فوتبال اسپانیا و جهان را پوشش دادند. اما در میان این گزارش‌ها به حمایت از اعجوبه هموطن خود در بارسا پرداختند که در ورزشگاه نیوکمپ، شب کم‌ فروغی را پشت سر گذاشت.


روزنامه اوله در این مورد نوشت: ۲ بر یک به سود یاران کریس رونالدو. این بار همه چیز بر وفق مراد مهاجم پرتغالی مادریدی بود. اما لیونل ناراحت نباشد. فرصت درخشش مجدد او مثل چند مصاف گذشته‌اش با کهکشانی‌ها باز هم در دربی‌های آینده فرا خواهد رسید.


روزنامه کلارین، دیگر نشریه چاپ این کشور آمریکای جنوبی عنوان کرد:‌ سیستم گواردیولا برای تقابل با رئال، جامع و تاثیرگذار نبود که در این میان باعث لطمه زیاد به توان مسی شد.


روزنامه اکستاس نیز نوشت: گواردیولا در ال‌کلاسیکوهای قبلی برنامه دقیقی را برای استفاده از توانمندی‌های فنی مسی طراحی کرد. اما مربی بارسا در جدال نیوکمپ، قابلیت گذشته را نداشت تا در این میان مرد سال فوتبال جهان و اروپا ضرر کند.


در دیدار انجام گرفته خدیرا و رونالدو برای بارسا و سانچس برای بارسا گلزنی کردند. برد ۲ بر یک در حالی به نام میهمانان مادریدی ثبت شد که مسی قادر به انجام کار موثری در جریان رویارویی نشد.