- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

اینیستا: این نتیجه ضربه سختی بر ما بود

هافبک تکنیکی تیم فوتبال بارسلونا اشتباه‌های بازیکنان این تیم را دلیل شکست از مادریدی‌ها می‌داند.


     به نقل از سایت این باشگاه، آندرس اینیستا شب گذشته پس از باخت ۲ بر یک در دربی ال‌کلاسیکو با رئال مادرید اظهار داشت: مرتکب اشتباهات زیادی مقابل رئال شدیم. خطاهایی که باعث باخت تیم شدند. باید هرچه سریع‌تر آماده بازی سه‌شنبه شب با چلسی در دیدار برگشت لیگ قهرمانان اروپا شویم. این باخت به ما هشدار می‌دهد با بالاترین سطح توجه و دقت راهی دیدار بعدی خود شویم.


وی که فصل قبل همراه با کاتالان‌ها به مقام قهرمانی لالیگا و اروپا رسید، افزود: بازی برگشت با چلسی دیداری با شرایط کاملا متفاوت با رئال در نیوکمپ است. ما تمام توان خود را می‌گذاریم که از این بازی سخت عبور کنیم. هدف‌مان راهیابی به  دیدار نهایی در شهر مونیخ آلمان است. می‌خواهیم به شایستگی از مقام قهرمانی خود دفاع کنیم.


او در مورد دربی با کهکشانی‌های پایتخت‌نشین  اظهار داشت: با قبول شکست ۲ بر یک در عمل بخت قهرمانی لالیگا امسال را از دست دادیم. چرا که در پله دوم فاصله امتیازی زیادی با رئالی‌ها داریم. این نتیجه ضربه سختی بر ما بود بطوری که کاملا بارسا را از دسترسی به جام قهرمانی امسال دور کرد. اما چاره ‌ای نداریم که این واقعیت را بپذیریم.


وی ادامه داد: با وجودی که می‌دانستیم شانس اندکی برای تکرار مقام قهرمانی لالیگا داریم، می‌خواستیم برنده بازی با رئال باشیم. اما آنها بسیار با فکر بازی کردند. با توجه به تلاشی که کردیم، شاید تساوی می‌توانست نتیجه منطقی تری باشد.


در جدال شب گذشته موسوم به ال‌کلاسیکو ، رئالی‌ها با گلزنی سامی خدیرا و کریس رونالدو در مقابل تک گل سانچس به برتری ۲ بر یک رسید و با کسب ۸۸ امتیاز فاصله خود را در صدر جدول با بارسا به ۷ امتیاز افزایش داد.