- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

اولیایی: اصلاح ساختار باشگاه در اولویت است

مدیرعامل پیشین استقلال پس از دیدار با معاون وزیر ورزش گفت: به دو دلیل از رسولی‌نژاد خواستم که بحث مدیرعاملی باشگاه استقلال رسانه‌ای نشود.


  کاظم اولیایی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد جلسه با رسولی‌نژاد گفت: به دلیل کسوت و سابقه‌ام در فوتبال و مدیریت در باشگاه‌های مختلف نظرهای کارشناسی‌ام را پیش از این به مدیران سابق سازمان تربیت بدنی می‌دادم. بعد از تشکیل وزارت ورزش بیشتر نظرهایم را از طریق رسانه‌ها به اطلاع آقایان می‌رساندم و فرصتی برای ملاقات مستقیم نبود تا اینکه روز گذشته به درخواست ایشان جلسه‌ای دو ساعت و نیمه با رسولی‌نژاد داشتم.


وی افزود: در این نشست پیرامون وضعیت ورزش کشور، خصوصی‌سازی و اساسنامه‌ باشگاه‌ها و در کل ساختار باشگاه‌ها صحبت کردیم و قرار شد در جلسات بعدی نقطه نظرات کارشناسی‌ خود و سایر دوستان که در ورزش سابقه دارند را به عرض برسانم. من آنچه شرط بلاغ است، گفتم.


مدیرعامل پیشین استقلال در مورد اینکه درباره این باشگاه هم صحبتی شد یا نه گفت: بحث استقلال هم مطرح شد. با توجه به اینکه بحث کناره‌گیری فتح‌الله‌زاده در رسانه‌ها مطرح شده بود در این زمینه هم صحبت شد اما هم اعتقاد رسولی نژاد و هم اصرار من این است که به دو دلیل بحث مدیرعاملی استقلال رسانه‌ای نشود؛ اول اینکه استقلال درگیر مسابقات است و فصل بسیار موفقی هم سپری کرده و دوم اینکه من فتح‌الله‌زاده را ببینم و از او بپرسم برای چه گفته می‌خواهد فقط عضو هیئت مدیره استقلال باشد و دیگر مدیرعامل نباشد. آیا مشکلی پیش آمده که در این صورت با پادرمیانی من حل شود ولی اگر به طور قطعی خواهان کناره‌گیری از مدیرعاملی باشگاه است این مسئله را برای پایان فصل بگذارد.


اولیایی خاطرنشان کرد: اصلاح ساختار باشگاه نسبت به بحث مدیرعاملی استقلال در اولویت است. ساختار باشگاه استقلال ایراد اساسی دارد. آن هم در حالی که ۱۰ سال است فوتبال ما حرفه‌ای اعلام شده و اگر این ساختار درست نشود ممکن است مشکلاتی در سطح آسیا و فیفا پیش بیاید. بنابراین باید ابتدا ساختار باشگاه را اصلاح کرد تا مسئولان سازمان بازرسی هم  نیز اشکالی در این زمینه وارد نکنند.


وی تاکید کرد: موفقیت استقلال در آسیا مهم است زیرا باید اقتدار فوتبال و کشورمان را در عرصه آسیایی به نمایش بگذاریم و انسجام تیمی را به رخ دیگر رقبا بکشانیم.