شوراها بدون کم کاری در زمینه مسایل فرهنگی ورود کنند
تاريخ ارسال خبر : 22 آوریل 2016 | ساعت 20:04 | کد خبر: 34842 | sv102 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” امام جمعه عسلویه: شوراها در زمینه مسایل فرهنگی ورود کنند و در این زمینه کم کاری نکنند.امام جمعه

به گزارش “عسلویه نیوز”حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های ظهر امروز نماز جمعه عسلویه پس از دعوت به تقوای الهی، سالروز رحلت جانسوز پیام‌رسان کربلا حضرت زینب کبری (س) را تسلیت گفت و به بیان برخی ویژگی‌های آن حضرت اشاره کرد.

وی افزود: حضرت زینب (س) بانویی به معنای واقعی کلمه و متخلق به سجایای اخلاقی و الهی و آسمانی بود و تمام خصوصیات برجسته‌ای که امامان معصوم دارا بودند در وجود آن حضرت ظهور و بروز داشت و سرمشق زنان اسلامی در حلم و شجاعت و سخاوت و ایثار بوده است.

امام جمعه عسلویه خاطر نشان کرد: حضرت زینب کبری(س) در دفاع از حق و دفاع از مکتب اسلام، بی‌نظیر بود و عبادت آن بانوی بزرگوار نمونه کامل عبادت مادرش حضرت فاطمه زهرا (س) و پدر بزرگوارش حضرت علی (ع) بود.

 هاشمی‌نژاد  با اشاره به مقام معظم رهبری در جمع دانش آموزان انجمن های اسلامی مدارس اظهار داشت: برخی از دشمنان ما را تهدید به جنگ سخت و بمباران می کنند؛ اینها غلط زیادی می کنند و زمینه و جرات جنگ نظامی ندارند و اگر هم جرات کنند تو دهنی خواهند خورد.

امام جمعه عسلویه ادامه داد: به فرموده رهبری، جوانان عزیز ما و سرمایه‌های این مملکت آماج جنگ نرم و فضای مجازی هستند؛ غربی‌ها و آمریکا جوان ایرانی را نا امید، بی ایمان، بی تعهد، بدون تحرک و خوشبین به دشمن می‌خواهند.

وی ادامه داد: نظام اسلامی به دنبال تربیت جوانانی در مقابل جبهه استکبار است نظام به جوان خوش فکر وخلاق بها می دهد.

هاشمی‌نژاد گفت: حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس معجزه‌ای بود که در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شد؛ اگر کسی به حقایق جمهوری اسلامی شک دارد به واقعه طبس فکر کند در آن واقعه با خیانت بنی صدر فرمانده شجاع سپاه یزد به شهادت رسید.

وی با گرامیداشت هفته کار و کارگر ادامه داد: پیمانکاران و کارفرمایان و مدیران بخش ها انصاف به خرج دهند و حقوق کارگران را ضایع نکنند افرادی زیادی به ما مراجعه می کنند و از تضییع حقوق خود گلایه دارند باید حقوق کارگران را رعایت کنند.

امام جمعه عسلویه با اشاره روز شوراها، اظهار کرد: شوراها بارسنگین و امانت بزرگی بر دوش دارند باید خادم مردم باشند ما باید خود را نوکر مردم بدانیم و کاری کنیم بعد از چهار سال پرونده کاری ما مثبت و در راستای مصالح مردم باشد؛ شوراها در مسایل فرهنگی کم کاری نکنند و مشارکت بیشتری داشته باشند.انتهای پیام/ا.ل


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ