از فعالان ستاد تسهیلات سفر شهرستان تقدیر شد
تاريخ ارسال خبر : 22 آوریل 2016 | ساعت 15:15 | کد خبر: 34845 | sv116 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” در آئینی با حضور شهردار و اعضای شورای شهر از فعالان ستاد تسهیلات سفر شهر عسلویه تقدیر شد.تقدیر

به گزارش “عسلویه نیوز” در مراسمی در محل سالن جلسات شهرداری عسلویه با حضور شهردار ،اعضای شورای اسلامی ،مشاورین و اصحاب رسانه از فعالان ستاد تسهیلات سفر شهر عسلویه تقدیر شد

علی ماندگار در جلسه تقدیر از فعالان ستاد تسهیلات سفر شهر عسلویه در سالن جلسات شهرداری عسلویه با تبریک سال جدید از تلاش بی وقفه و شبانه‌روزی همه دست‌اندرکاران در امر خدمتگزاری به هموطنان و مهمانان نوروزی در ستاد تسهیلات سفر شهرداری عسلویه تقدیر کرد.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۹۵ توسط رهبر معظم انقلاب به نام سال “اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل” افزود: شعار سال، شعار جامع و کاملی است و این مهم وظایف ما را سنگین‌تر و حساس‌تر می‌کند.

شهردار عسلویه بر توسعه منابع انسانی و افزایش بهره‌وری تاکید کرد و ساختار شهرداری را ساده و سنتی دانست و گفت: باید تلاش کنیم در این ساختار به درستی و به بهترین نحو ممکن ایفای نقش کنیم و وظایف خود را به نحو مطلوب انجام دهیم.

ماندگار ابراز داشت: نوسازی و تحول اداری با شعار پیشرفت و توسعه همه جانبه و با برنامه‌ریزی دقیق و رعایت نظم و سلسله مراتب اداری و مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع در سال جدید باید محور برنامه‌های ما باشد.

وی همچنین از همکاری و همدلی صمیمانه شورای اسلامی شهر و مجموعه شهرداری به عنوان نقطه قوت یاد کرد و اعضای شورا را افرادی پاک نهاد دانست که به شدت پایبند توسعه شهر هستند.

شهردار عسلویه تاکید کرد: بخش اعظم توفیقات شهرداری در فرایند توسعه، پیشرفت و اداره شهر مرهون تعامل سازنده مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری است.

وی ساختار مدیریتی شهرداری را ساختاری تعاملی و غیر تحکمی دانست که بیشتر بر حسن اعتماد شهردار بر کارشناسان و پرسنل تکیه می‌کند.

شهردار عسلویه به نقش مشاوران برجسته و با تجربه شهردار و شورای اسلامی شهر نیز اشاره کرد و افزود: مشاوران شهری مدیران توانمند و خبره هستند که سال‌ها در عرصه مدیریت شهری در شهرستان‌ها و مرکز استان به شایستگی خدمت کرده‌اند و مدیران زیادی نیز تربیت کرده‌اند که از این عزیزان انتظار دارم همچون گذشته  در زمینه آموزش کارکنان و رفع ایرادات و موانع انجام فعالیت‌های اداری و توسعه و عمران شهر تلاش کنند تا بتوانیم بیشتر از تجارب مدیریتی آنان بهره‌مند شویم.

ماندگار از اجرای ۲۰ پروژه برای عمران و آبادانی عسلویه خبر داد و اظهار داشت: برای نیمه نخست امسال، بیش از ۲۰ پروژه در حوزه عمران شهری تعریف شده که امیدواریم با تکمیل این پروژه‌ها به توفیقات لازم برسیم.

در ادامه این جلسه کارشناسان شهرداری و اعضای ستاد تسهیلات سفر شهر عسلویه نیز گزارش مختصری از حوزه فعالیت خود در ایام تعطیلات نوروزی و پذیرایی و اسکان مهمانان ارائه دادند و در پایان از فعالان ستاد سفر توسط شهردار و اعضای شورای شهر تقدیر شد.انتهای خبر/ح.ل


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ