- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

استقرار ۱۹ مرکز درمانی مجهز در پارس جنوبی

رئیس سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر از استقرار ۱۹ مرکز درمانی مجهز در پارس جنوبی خبر داد.

به گزارش عسلویه نیوز، مهرداد حسین‌زاده ‌در بازدید از پارس جنوبی اظهار داشت: بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر خدمات قابل‌توجهی در مناطق عملیاتی صنعت نفت ارائه کرده ‌به ویژه در پارس جنوبی و در شهرستان جم شاهد بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات هستیم.
وی افزود: در سال ۹۰ که سال جهاد اقتصادی نام‌گذاری شده باید بیش از سال‌های گذشته تلاش و فعالیت کنیم و نباید فرصتی را از دست بدهیم که چند طرح مهم برای تجهیز مراکز درمانی داریم که باید انجام شوند.
رئیس سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر خاطرنشان کرد: ارائه خدمات پزشکی بهینه و مطلوب به شهروندان جم و عسلویه و دیگر شهرها و روستاهای استان بوشهر در سال جاری و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری افزایش می‌یابد و باید ثابت کنیم که در سال جهاد اقتصادی جهش بیشتری داشته‌ایم.
حسین‌زاده با تاکید بر لزوم افزایش کمی و کیفی خدمات درمانی تصریح کرد: تلاش برای بهینه‌سازی فضاهای درمانی، افزایش مستمر رضایت‌مندی مراجعان بر اساس نظرسنجی‌ها، توسعه متناسب مراکز درمانی با رشد صنایع به ویژه در منطقه پارس جنوبی و پیشرفت قابل قبول طرح‌های در دست اقدام و همچنین توسعه بیمارستان توحید جم از مهم‌ترین فعالیت‌های بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر در سال جهاد اقتصادی است.
وی عنوان داشت: بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر با یک بیمارستان ۶۴ تخته مجهز و ۳۲ درمانگاه، مسئولیت ارائه خدمات به ۲۰ هزار نفر از شاغلان صنعت نفت در مناطق جم و پارس جنوبی، همچنین ۱۲۰ هزار نفر از ساکنان بومی این مناطق را عهده‌دار است و تاکنون هیچگونه کم‌کاری و سستی در انجام فعالیت‌ها انجام نگرفته است.
رئیس سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر از استقرار ۱۹ مرکز درمانی مجهز در پارس جنوبی خبر داد و گفت: از مجموع ۳۴ مرکز درمانی در صنعت نفت استان بوشهر، تعداد ۱۹ مرکز در پارس جنوبی مستقر هستند که شامل یک مرکز اورژانس و درمانگاه جراحی، سه مرکز سلامت کار و یک مرکز پزشکی خانواده و ۱۴ مرکز بهداشتی درمانی در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی است.
مدیرعامل پارس جنوبی نیز با ابراز رضایت از خدمات بهداشت و درمان صنعت نفت اظهار داشت: ارائه خدمات درمانی به کارکنان وزارت نفت در مناطق عملیاتی بسیار ارزشمند است و تاکنون شاهد اقدامات خوبی در این راستا هستیم.
سید‌پیروز موسوی افزود: هم‌اکنون‌ یک مرکز اورژانس و درمانگاه جراحی، چهار مرکز سلامت کار، چهار مرکز پزشکی خانواده، ۲۰ مرکز بهداشتی و درمانی و یک مرکز هدایت اورژانس زیر نظر بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر فعالیت می‌کنند و علاوه بر کارکنان وزارت نفت، بیش از ۱۲۵ هزار نفر از ساکنان شهرهای اطراف نیز تحت درمان قرار می‌گیرند.
وی بیان داشت: باید نسبت به تقویت بهداشت و درمان صنعت نفت کمک کنیم و هر کس در حد وسع و توانش باید در این عرصه فعالیت کند.