- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

ونگر: چلسی می تواند بارسلونا را شکست بدهد

آرسن ونگر سرمربی تیم فوتبال آرسنال معتقد است تیم چلسی توان گرفتن نتیجه از بارسلونا را دارد.


  به گزارش منابع خبری، وی در آستانه دیدار برگشت تیم های چلسی و بارسلونا در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا با تأکید بر نقاط ضعف بارسلونا گفت: شکست آنها غیر ممکن نیست.


ونگر افزود: بازی هفته گذشته آنها را دیدم اما این بارسلونای سال گذشته نبود. بنابراین برتری چلسی در نوکمپ غیر ممکن نخواهد بود چون در شرایط به مراتب بهتری نسبت به فصل قبل به سر می برد.


این مربی اظهار داشت: بارسلونا ۷۰ درصد مالکیت توپ را در اختیار خواهد داشت اما این به معنی زدن گل نیست. این یکی از بزرگترین نقاط ضعف آنها است چون در فصل گذشته دیدم که وقتی ما خیلی اتفاقی گل زدیم، بازیکنان این تیم بسیار عصبی شدند.


ونگر در ادامه به وضعیت آمادگی بدنی بازیکنان هم اشاره کرد.


”روبرتو دی ماتئو” سرمربی موقت چلسی در آخرین بازی خود مقابل آرسنال هشت تغییر در ترکیب اصلی تیمش ایجاد کرد اما ”پپ گواردیولا” همتای او در بارسلونا در جریان شکست ال کلاسیکوی شنبه شب مقابل رئال مادرید ترجیح داد مانور کمتری بدهد.


سرمربی آرسنال در این باره گفت:‌مسی به نظر کمی خسته می رسد با وجود این هنوز خطرناک است. چلسی توانست در بازی رفت برخی از شوت های او را مهار کند ولی اگر آنها مثل بازی ال کلاسیکو دفاع کنند، چلسی شانس پیروزی را خواهد داشت. اینترمیلان در نیمه نهایی ۲۰۱۰ با همین روش بارسلونا را شکست داد.