- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

فتح الله زاده دلایلی آورد که باید آنها را بررسی کنم

عضو اتحادیه فوتبال گفت: با توجه به اظهارات فتح‌الله‌زاده، هیئت مدیره استقلال اصرار دارند که فرد جدیدی مدیرعامل این باشگاه شود.


    کاظم اولیایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره جلسه امروز در اتحادیه فوتبال اظهار داشت: ما امروز جلسه‌ای با هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برگزار کردیم که مبحث این نشست استانداردسازی باشگاه‌ها بر اساس استانداردهای فیفا و ای اف سی بود. در رابطه باخصوصی سازی باشگاه‌ها اتحادیه پیشنهاد مستقلی را ارائه کرده و از طرفی فدراسیون فوتبال هم از طریق مجلس پیگیر این مسئله است.


وی در خصوص اینکه برخی باشگاه‌ها بحث مجوز پروانه حرفه ای برای کار را  جدی نگرفته و می‌خواهند با وجود بدهی قانون را دور بزنند گفت: این بدترین چیز دنیاست، ما چون اساسنامه و ساختار تعریف درستی نداریم از هزینه هم تعریف خوبی نداریم و چشم خود را به کمک‌های اعانه‌ای دوخته‌ایم و این خوب نیست. فوتبالی که عرق ملی و شادی و نشاط در جامعه ایجاد می‌کند باید محصولی داشته باشد که این محصول خریدار هم داشته باشد، اما اکنون خریدار مشخص نیست.


اولیایی در خصوص اینکه علی فتح الله عنوان کرده شرایطش برای ماندن در استقلال مهیا نمی‌بیند گفت: من امروز جلسه‌ای با فتح الله زاده داشتم و دلایلی آورد که باید آنها را بررسی کنم. هیئت مدیره استقلال با توجه به صحبت‌های فتح الله زاده اصرار دارند که فرد جدیدی برای فصل آینده مدیریت باشگاه را بر عهده بگیرد.


وی در خصوص اینکه آیا خودش حاضر است مدیرعامل استقلال شود گفت: آقایان تصمیم‌هایی گرفته‌اند اما من گفته‌ام که باید وضعیت حقوقی باشگاه بررسی شود، همچنین در اساسنامه بازنگری شود و شرح وظایف هم تعریف شود.


اولیایی درباره اینکه شایعه شده بود امیر قلعه نویی می‌خواهد به استقلال بازگردد اظهار داشت: امیر قلعه نویی، ورمزیار، حسن زاده و خیلی استقلالی‌های دیگر عمرشان را با ما طی کردند. اینکه قرار است چه کسی بیاید و چه کسی نیاید هیئت مدیره تصمیم می‌گیرد. من می‌خواهم جلسه دومی با رسولی نژاد داشته باشم تا لیست افرادی که می‌توانند به این تیم کمک کنند را بنویسیم.


وی درباره اینکه عملکرد پرویز مظلومی را چطور دیده است عنوان کرد: استقلال تاکنون تیم موفقی بوده اما این دلیل نمی‌شود که چیزی تغییر نکند؛ باید دید برای فصل آینده استقلال چه برنامه‌ای دارد و چه چیزی می‌خواهد تا زمانی که برنامه نباشد نمی‌توان صحبتی کرد. برنامه باید با بودجه منطبق باشد. در این ۳۰ سال گذشته پایه‌های باشگاه استقلال روی دوش امثال من بوده و وظیفه خود می‌دانم که به این تیم کمک کنم.