- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

شعار آبی‌ها علیه فرزامی و واکنش جدید هواداران به قلعه‌نویی

خبرگزاری فارس: هواداران استقلال در جریان امروز این تیم علیه عضو هیئت مدیره این تیم شعار سر دادند.

خبرگزاری فارس: شعار آبی‌ها علیه فرزامی و واکنش جدید هواداران به قلعه‌نویی

به گزارش خبرگزاری فارس، تمرین تیم استقلال در حالی از ساعت ۱۸ امروز در ورزشگاه دستگردی آغاز شد که برخلاف معمول حدود ۱۵۰ هوادار استقلال با حضور در ورزشگاه، تمرین تیم آبی‌پوش را از نزدیک تماشا کردند.

این تعداد در حالی امروز در ورزشگاه حاضر بودند که معمولا در تمرینات این فصل آبی‌پوشان هوادارانی به مراتب کمتر از این تعداد در ورزشگاه حاضر می‌شدند و اغلب تعداد آنها به انگشتان دو دست نیز نمی‌رسید.

کار با توپ، دویدن دور زمین، گرم کردن اختیاری، پاس‌کاری، بازی آقا وسط از مراحل مختلف تمرین امروز آبی پوشان بود و در پایان نیز بازیکنان با توصیه‌های فنی هنکه در نصف زمین فوتبال بازی کردند.

*مجتبی جباری در جریان تمرین امروز استقلال غایب بود.

*ساموئل که در ترافیک مانده بود اواخر تمرین به ورزشگاه دستگردی رسید.

*هواداران به شدت علی فتح‌الله‌زاده را تشویق کرده و با بنری که روی آن “مدیر محبوب ما  حاج علی فتح‌الله” نوشته شده بود، حمایت خود از مدیرعامل استقلال را اعلام کردند. زمزمه برکناری فتح‌الله‌زاده از مدیرعاملی استقلال این روزها به گوش می‌رسد.

*در تمرین امروز، هواداران علیه فرزامی، عضو هیئت مدیره استقلال نیز شعار سر داده و خواستار جدایی وی از این تیم شدند.

*در بخش دیگری از تمرین تماشاگران استقلال در حالی علیه امیر قلعه‌نویی، سرمربی تراکتورسازی شعار “قلعه‌نویی  نمی‌خواهیم نمی‌خواهیم” سر دادند که در بازی هفته گذشته تراکتورسازی و راه‌آهن در ورزشگاه تختی برای بازگشت وی روزشمار نصب کرده بودند.

هواداران همچنین به دفعات با شعارهای خود از پرویز مظلومی حمایت کردند.

تیم فوتبال استقلال در هفته سی و دوم رقابت های لیگ برتر جمعه از ساعت ۱۹:۱۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف شهرداری تبریز می‌رود.