- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

فرهنگ‌سازی مهم‌ترین راهکار تقویت تولید ملی است

عسلوه نیور: رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش گفت: فرهنگ‌سازی مهم‌ترین راهکار تقویت تولید ملی است.

خبرگزاری فارس: فرهنگ‌سازی مهم‌ترین راهکار تقویت تولید ملی است

به گزارش عسلویه نیوزاز آبپخش، مصطفی رضایی عصر امروز در نشست با مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی بخش آبپخش با تسلیت شهادت حضرت فاطمه صدیقه (س) اظهار داشت: اگر مردان و زنان در زندگی خود از حضرت فاطمه (س) الگو‌برداری کنند و سیره زندگی ایشان را راس تمام کارهای خود قرار دهند تمامی مشکلات جامعه برطرف می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش خاطرنشان کرد: فعالان فرهنگی و گروه‌های فرهنگی باید در قالب برنامه‌های فرهنگی و … مردم را با سیره زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) آشنا کنند و این امر باید در تمامی ایام سال تداوم داشته باشد.

رضایی بیان داشت: در شهر آبپخش اجرای پروژه‌های عمرانی در سال‌های اخیر رشد و پیشرفتی مضاعف داشته و مسئولان شهرداری از تمام ‌ظرفیت در این راستا بهره‌ برده است.

وی ادامه داد: استفاده از تمام ‌ظرفیت موجود برای عمران و آبادانی آبپخش از مزایا و امتیازاتی است که در سال‌های اخیر در آبادانی و پیشرفت چشمگیر آبپخش اثرگذار بوده است.

این مسئول تعامل شهرداری و شورای اسلامی شهر آبپخش در دوسال اخیر را مطلوب ارزیابی کرد و اذعان داشت: تعامل حداکثری ایجاد شده بین شهرداری و شورای اسلامی شهر آبپخش در بازه زمانی دو سال اخیر زمینه‌ساز پیگیری‌های فراوان برای بهبود وضعیت شهر آبپخش بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش عنوان کرد: شورای اسلامی شهر آبپخش تلاش خود را برای رفع مشکلات تمامی ارباب رجوع‌ها به کار گرفته‌ایم و در اکثر موارد نتایج مطلوب را به دست آورده‌ایم.

رضایی متذکر شد: هر ماه قریب به یک هزار ارباب رجوع برای پیگیری مسائل و مشکلات خود به شورای اسلامی شهر آبپخش مراجعه می‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش تاکید کرد: پیگیری تمام خواسته‌ها و نیازهای شهروندان عزیز آبپخشی تا حصول نتیجه از رموز موفقیت شورای اسلامی شهر آبپخش است.

رضایی ‌با اشاره به سال تولید ملی گفت: تمام مردم و مسئولان باید در راستای ترویج فرهنگ تولید ملی کمک کنند و فرهنگ‌سازی در این راستا مهم‌ترین راهکار است که در تقویت تولید ملی تاثیر به‌سزایی دارد.