- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

به نام «روزنامه جوان» با من گفتگو کردند؛اما مصاحبه را در «روزنامه ایران» چاپ کردند

خبرگزاری فارس: «الهام امین زاده» کاندیدای انتخابات همین دوره مجلس شورای اسلامی با ارسال توضیحی به فارس از بی اخلاقی روزنامه دولت در انجام مصاحبه به نام روزنامه جوان و انتشار آن در روزنامه ایران انتقاد کرد.

خبرگزاری فارس: به نام «روزنامه جوان» با من گفتگو کردند؛اما مصاحبه را در «روزنامه ایران» چاپ کردند

به گزارش فارس، متن کامل توضیح ارسالی دکتر امین زاده به شرح زیر است:

به دنبال چاپ مصاحبه اینجانب در روزنامه ایران در تاریخ ۵ اردیبهشت تحت عنوان “مجلس هشتم شبیه مجلس ششم بود” متاسفانه با انتخاب تیتر نامناسب برای مصاحبه از نظرات اینجانب در جهت مسیری غیر از وحدت استفاده شده است. همانطور که در متن مصاحبه موجود است اینجانب فقط از نظر منازعات سیاسی مجلس هشتم را به مجلس ششم تشبیه نمودم و معتقدم چنانچه دولت با مجلس هشتم تعامل مطلوب داشت چنین منازعاتی پیش نمی آمد. جا داشت روزنامه ایران جهت ایجاد وحدت و پرهیز از دامن زدن به فضای اختلاف تیتر بهتری را انتخاب می نمود. ضمن اینکه مصاحبه به نام روزنامه جوان انجام شد و قرار بود متن مصاحبه در این نشریه چاپ شود نه در روزنامه ایران. درمتن مصاحبه اعتقاد اینجانب به جبهه متحد اصولگرایان و کاندیداهای این جبهه منعکس است و تمامی هدف از انجام این مصاحبه کمک به ایجاد وحدت در اصولگرایان بوده است. افتخار اینجانب است که درلیست جبهه متحد اصولگرایان هستم که نماینده طیف های مختلف اصولگرائی و مجموعه ای از چهره های باسابقه و کارآمد اصولگرا و نماد وحدت اصولگرایان در کشور می باشد.اینجانب هر گونه فعالیت انحرافی در جهت ایجاد اختلاف بین اصولگرایان بطور خاص و بین مردم ایران را در راستای خدمت به منافع استکبار می دانم.

گفتنی است روزنامه ایران در صفحه ۲۴ شماره دیروز خود این مصاحبه را به چاپ رسانده و علاوه بر عدم رعایت صداقت و جا زدن خود به عنوان روزنامه اصولگرای جوان، در توضیحات اولیه خود درباره مصاحبه نیز سعی کرد به نوعی میان جریان اصولگرا به ویژه در درون جبهه متحد ایجاد اختلاف نماید.