- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

زارع: باشگاه پرسپولیس ۱۸ میلیارد بدهی دارد

قائم مقام باشگاه پرسپولیس بدهی دقیق این باشگاه طی سالیان اخیر را ۱۸ میلیارد تومان اعلام کرد.


   جمشید زارع در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد میزان بدهی‌های دقیق باشگاه پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق گفت: از زمان گرفتن وام از بانک تجارت در مقطع مدیریت آقای خطیب در باشگاه پرسپولیس تا به امروز به مربیان و بازیکنان متعدد داخلی و خارجی، برخی هتل‌ها، آژانس‌های هواپیمایی و … بدهکاریم که اکثرا نام طلبکاران از باشگاه پرسپولیس را می‌دانند.


“طبق محاسباتی که در خصوص میزان بدهی باشگاه داشتیم، مشخص شد رقم این بدهی ۱۸ میلیارد تومان است”، زارع با بیان این جمله افزود: برخی از افرادی که از باشگاه طلب دارند حکم کمیته انضباطی را هم گرفته‌اند اما با توجه به اینکه شرایط باشگاه را می‌دانند، صدایی تا به امروز از آنها درنیامده گرچه مدت‌ها از زمان طلب آنها گذشته و پول‌شان را می‌خواهند.


قائم مقام باشگاه پرسپولیس افزود: در شرایط فعلی تقاضای‌مان از دولت و وزارت ورزش و جوانان این است که بدهی‌های گذشته باشگاه را پرداخت کرده تا تراز مالی‌مان مثبت شود، موضوعی که از الزامات AFC برای صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه است. قطعا باشگاهی که بدهی داشته باشد، این مجوز را دریافت نکرده و حق حضور در مسابقات را نخواهد داشت.


زارع با بیان اینکه درصورت پرداخت نشدن بدهی برخی افراد از جمله وینگادا و آرفی احتمال در نظر گرفته شدن هر نوع جریمه‌ای از سوی فیفا و AFC برای باشگاه پرسپولیس وجود دارد، تصریح کرد: مگر در زمان مدیریت حبیب کاشانی و سرمربیگری افشین قطبی ۶ امتیاز از پرسپولیس کم نشد. بدون شک فیفا و AFC با هیچکس تعارف ندارد و اتفاقا اگر با تیم‌های آسیایی مهربان باشند، با تیم‌های ایرانی در این خصوص سختگیرانه‌تر برخورد می‌کنند.


قائم مقام باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه اعضای دولت و مسئولان وزارت ورزش و جوانان باید فکر اساسی برای باشگاه پرسپولیس انجام دهند، در پایان گفت: بسیار امیدوارم با درایت دکتر عباسی وزیر ورزش و جوانان این مشکل بزرگ قابل حل باشد زیرا نگاه ایشان به باشگاه پرسپولیس که ۳۰ میلیون هوادار دارد، مثبت است.