- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

زیدان حامل پیغام سران رئال برای هواداران

سران باشگاه رئال مادرید، در آستانه دیدار حساس و تماشایی چهارشنبه شب این تیم مقابل بایرن مونیخ، زین الدین زیدان را برای انتقال پیام مهمی به هوادارانشان برگزیده اند.


    این دیدار ۴شنبه شب  درحالی در ورزشگاه «سانتیاگو برنابئو» برگزار می شود که بایرن در مصاف رفت دو تیم که دردور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا درمونیخ برگزار شده بود، بانتیجه ۱-۲ به پیروزی رسیده بود.

زیدان این پیغام را در ویدئویی یک دقیقه ای به هواداران منتقل کرده است. این ویدئو در وب سایت رسمی باشگاه رئال منتشر شده و در آن زی زو به اهمیت دیدار ۴شنبه اشاره می کند.

اسطوره فرانسوی باشگاه رئال دربخشی از این پیغام می گوید:« دفاع کردن از پیراهن رئال مادرید،اتفاق ویژه و بی نظیری است.» در طول این ویدئو تصاویری از زیدان با پیراهن رئال پخش می شود و او در زمان پخش این تصاویر می گوید:« اینکه بتوانی یک شوت فوق العاده بزنی؛ دربرنابئو گلزنی کنی و… ولی یک نکته دیگر است که کلام نمی تواند آن را وصف کند: وقتی سرنوشت یک بازی را مشخص می کنی. در این بازی تو به پیروزی خواهی رسید.»

و قطعا این پیغام ترغیب کننده و تحریک کننده ای برای هواداران رئال خواهد بود. بلیطهای ورود به برنابئو از روز دوشنبه به اتمام رسیده و بازارسیاه برای فروش برخی بلیطها شروع شده.قیمتهای بلیط صندلی های وی آی پی به حدود ۷۰۰ یورو رسیده. اکنون مورینیو و شاگردانش در انتظار جوی مشابه با جو حاکم بر بازی ۱۰ سال پیش این دو تیم دربرنابئو هستند.در آن بازی رئال با گلهای گوتی و الگرا و زیر بارانی شدید توانست بایرن را شکست دهد و آن درحالی بود که بازی رفت دو تیم هم با نتیجه بازی هفته گذشته، یعنی برد ۱-۲ بایرن (درورزشگاه المپیک مونیخ آن زمان) به اتمام رسیده بود.

یک بازی به یادماندنی بود و درآن دیدار هواداران رئال درس خوبی به تیم حریف دادند و به باواریای ها نشان دادند که چطور بازیکنان حریف را می ترسانند. در پایان آن بازی بود که الیور کان، مرد سرسخت باواریایی ها به خبرنگاران گفت:« رئال بابهره گیری از کمک هوادارانش مارا به شدت تحت فشار گذاشت.بعد از گل اول، جو حاکم بر استادیوم، خیلی تهاجمی شد وما به شدت تحت فشار قرار گرفتیم.» البر،مهاجم آن موقع بایرن هم گفت:« جو حاکم بربرنابئو روی دوش ما سنگینی می کرد.» رئال از نیمه نهایی صعود کرد و در گلاسکو نهمین قهرمانی اروپایی اش را با گل زیدان جشن گرفت.الان هم چه کسی بهتر از زیدان می تواند ازهواداران درخواست تکرار چنین جو جهنمی ای را داشته باشد.