- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

شایعات اخیر را تکذیب می کنم

عسلویه نیوز: معاون اداره کل بازرسی استان گفت: استقرار بازرسی در شهرداری بوشهر ارتباطی به اختلافات اخیر آن با استانداری ندارد.
به گزارش “عسلویه نیوز [1] نعمت اله سبحانی افزود: اداره کل بازرسی بر اساس وظیفه ذاتی خود در یک برنامه زمان بندی مشخص که به تصویب سازمان بازرسی کل کشور رسیده بر عملکرد دستگاه های اجرایی استان نظارت عالیه دارد.
 
وی با بیان این که شهرداری یکی از دستگاه هایی بوده که می بایست از اول اردیبهشت ماه مورد بازرسی قرار گیرد، اظهار داشت: نشست اینجانب و تعدادی از همکاران با شهردار و مدیران شهرداری و همچنین استقرار متعاقب هیأت بازرسی استان در راستای انجام وظایف قانونی بوده و هیچ ارتباطی به اختلافات پیش آمده بین استاندار، اعضاء شورای اسلامی شهر و شهرداری نداشته و شایعات مطرح شده را تکذیب می کنم.
 
 
دبیر شورای دستگاه های نظارتی استان درخصوص اختلافات پیش آمده بین شهرداری و استانداری به “بوشهرنیوز” گفت: این حق مسلم استاندار به عنوان نماینده عالی دولت و مقام ارشد استان است که در مسایل ریز و کلان وارد شود و حقوق مردم را از مسئولان مطالبه نماید چرا که استاندار باید پاسخگوی مردم و مطالبات آن ها باشد.
 
وی با بیان این که همراهی، همدلی و همکاری بین مسئولان، دستگاه های اجرایی و استاندار امری اجتناب ناپذیر است، افزود: وظیفه انسانی ما حکم می کند به شخصیت های مقبول مردم به خصوص کسانی که در عرصه های مختلف عزت و افتخار آفریدند احترام بگذاریم.
 
سبحانی با اشاره به وظایف سازمان بازرسی ابراز داشت: این سازمان در قانون دارای ظرفیت های بسیار بالایی بوده و جایگاه آن در نظام جمهوری اسلامی ممتاز و رفیع است.
 
وی حوزه فعالیت سازمان بازرسی را نامحدود و به گستردگی تمام مرزهای ایران اسلامی دانست و به “بوشهرنیوز” گفت: در استان بوشهر نیز چتر نظارتی سازمان بازرسی همه دستگاه ها را دربرگرفته و هیچ استثنایی وجود ندارد.
 
سبحانی در پایان تصریح کرد: با نگاهی پیشگیری و نه مچ گیری در انجام وظایف قانونی خود بسیار جدی و مصمم هستیم.