- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

آموزش و پرورش عظیم‌ترین نهاد اجتماعی در کشور است

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جم گفت: آموزش و پرورش عظیم‌ترین نهاد اجتماعی در کشور است.

خبرگزاری فارس: آموزش و پرورش عظیم‌ترین نهاد اجتماعی در کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حسین اسکندری شامگاه پنج‌شنبه در نشست با مدیران ارشد پالایشگاه جم و شرکت خدمات غیر صنعتی گاز ایران اظهار داشت: آموزش و پرورش نقش برجسته و مهمی در آینده کشور دارد و تقویت این نهاد موجبات رشد جامعه را فراهم می‌کند.

وی افزود: دانش‌آموزان امروز در واقع آینده‌سازان ایران اسلامی هستند و برای تقویت نهاد آموزش و پرورش باید عزم همگانی داشته باشیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جم با تبریک فرا رسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش عظیم‌ترین نهاد اجتماعی در کشور است و برای به ثمر نشستن اهداف مقدس تعلیم و تربیت همکاری و همدلی همه مسئولین ضروری است.

اسکندری از مساعدت‌های بی دریغ مهندس اسلامی مدیر عامل پالایشگاه گاز فجر جم و مهندس هاشمی مدیر عامل خدمات غیر صنعتی گاز ایران تقدیر و تشکر کرد.

وی یادآور شد: برای موفقیت شهرستان جم باید همه دست به دست هم دهیم و هیچ فرصتی را نباید هدر دهیم.

امام جمعه جم نیز اظهار داشت: شهرستان جم دارای استعدادهای درخشانی در عرصه علم و فرهنگ است و توسعه زیرساخت‌های آموزش و پرورش و بهبود فضاهای فرهنگی موجبات شکوفایی این استعدادها می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد گنجی افزود: امسال به نام سال تولید ملی نامگذاری شده و نقش دستگاه عظیم آموزش و پرورش در فرهنگ‌سازی در مصرف کالای ساخت داخل بسیار مهم است و باید از این جایگاه استفاده شود.

وی گفت: پالایشگاه جم و شرکت خدمات غیرصنعتی در حمایت از شهرستان فعالیت خوبی دارند که انتظار می‌رود این فعالیت‌ها بیشتر شود.