- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

ابتکارات کارآفرینان دشتستان در دستگاه‌ها مورد استفاده قرار گیرد

عسلویه نیوز: فرماندار دشتستان گفت: از ابتکارات کارآفرینان دشتستان در دستگاه‌ها استفاده شود.

خبرگزاری فارس: ابتکارات کارآفرینان دشتستان در دستگاه‌ها مورد استفاده قرار گیرد

به گزارش عسلویه نیوزاز دشتستان، غلامحسین خسروی یکشنبه شب در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتستان اظهار داشت: توسعه و پیشرفت شهرستان دشتستان از اهداف مهمی است که باید از تمام توان و پتانسیل برای تحقق آن بهره ببریم.

فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: شهرستان دشتستان دارای توان و پتانسیل بالایی در تمامی عرصه‌های علمی، صنعتی، کشاورزی، فرهنگی، هنری، ورزشی و … است و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتستان باید در تمامی برنامه‌ها به این پتانسیل‌ها توجه داشته باشند.

خسروی ادامه داد: اگر بخواهیم سیستم توسعه و پیشرفت شهرستان را به صورت موزون تعریف کنیم به یک سیستم مدون دست یافته‌ایم که تمامی نخبگان و دانشگاهیان در مسیر توسعه باید یار و یاور مسئولان بوده و با راهکارهای پیشنهادی خود در این مسیر مسئولان شهرستان دشتستان را یاری رسانند.

وی اضافه کرد: در حوزه صنعت، معدن و تجارت کارآفرینان و سرمایه‌داران دشتستانی باید دست در دست هم داده و برای توسعه و ارتقای شهرستان دشتستان تلاش کنند.

این مسئول به نقش نخبگان و نیروهای مجرب در توسعه و پیشرفت شهرستان دشتستان اشاره کرد و یادآور شد: در حوزه کار و تعاون نخبگان شهرستان دشتستان نیروهای کارآزموده و مجرب باید با همراهی هم در توسعه و پیشرفت شهرستان دشتستان کوشا باشند.

فرماندار دشتستان با اشاره بر لزوم تشکیل کارگروه متشکل از سرمایه‌داران و کارآفرینان و نخبگان و نیروهای کارآزموده و مجرب بیان داشت: شالوده و زیربنای موفقیت تصمیم‌های این کارگروه ایجاد اشتغال، خدمات رسانی، فرهنگ‌سازی و ایجاد فرهنگ مصرف بومی سنتی و ایرانی است و در این راستا نیاز به کمک همه دستگاه های اقتصادی و فرهنگی است.

خسروی گفت: استفاده از کارآفرینان شهرستان و ابتکارات آنها نیاز ضروری توسعه شهرستان دشتستان امری ضروری است و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتستان همواره بر این مساله تاکید دارند.

وی افزود: تشکیل کمیته در حوزه‌های مختلف در این کارگروه از جمله کمیته راهبردی متشکل از دانشجویان و اعضای هیات علمی و نخبگان ضروری است.

خسروی ابراز داشت: کمیته فرهنگ تولید و مصرف باید دراین کارگروه و دستگاه‌های فرهنگی در بخش تولید فعال شوند و فرصت‌های شغلی را معرفی و شناسایی کنند.