- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

اجرای ۶۵ ویژه‌برنامه هفته معلم در عسلویه

عسلویه نیوز: رئیس آموزش و پرورش منطقه عسلویه از اجرای ۶۵ ویژه‌برنامه هفته معلم در عسلویه خبر داد.

خبرگزاری فارس: اجرای 65 ویژه‌برنامه هفته معلم در عسلویه

به گزارش عسلویه نیوز، علی احمدی شامگاه یکشنبه‌ در نشست شورای آموزش و پرورش منطقه عسلویه اظهار داشت: آموزش و پرورش منطقه عسلویه توان بالایی را در خود جای داده و باید از تمام امتیازاتی که در اختیار داریم به منظور توسعه سطوح آموزشی این منطقه بهره بریم.

وی افزود: سند طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش از برنامه‌ها و رویکردهای مهمی است که آموزش و پرورش باید به صورت جدی و همه‌جانبه برای تحقق آن تلاش کند.

احمدی خاطرنشان کرد: بررسی نیازمندی‌ها و تمهیدات لازم برای اجرای طرح نظام آموزشی ۳-۳-۶ از مسائل مهمی است که در ماه‌های اخیر به صورت جدی در جلسات آموزش و پرورش منطقه عسلویه مورد بررسی قرار گرفته و سعی در اجرای هرچه بهتر این طرح داریم.

این مسئول ادامه داد: آموزش و پرورش خانواده‌ای بزرگ و پرجمعیت است و از طریق دانش‌آموزان به تمام خانواده‌ها و بطن جامعه راه یافته و فرهنگ‌سازی در این نهاد عظیم از اهمیت بالایی برخوردار است که مسئولان آموزش و پرورش به آن باید توجه جدی داشته باشند.

رئیس آموزش و پرورش منطقه عسلویه اذعان کرد: در سالی که رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای آن را به نام “تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی” مزین کرده‌اند باید تمام تلاش خود را به کار گیریم و از طریق فرهنگ‌سازی زمینه را برای تحقق این امر مهم در حد توان فراهم کنیم.

احمدی عنوان کرد: سال گذشته سالی پربار و افتخارآفرین برای اداره آموزش و پرورش منطقه عسلویه بود و باید زمینه را برای تداوم این افتخارات فراهم کنیم.

وی تاکید کرد: بی‌شک تداوم این افتخارات با تلاش بی‌وقفه و خالصانه معلمان و دبیران این منطقه به دست خواهد آمد و اداره آموزش و پرورش نیز با تمام توان ایشان را مورد حمایت قرار خواهد داد.

رئیس آموزش و پرورش منطقه عسلویه با تاکید بر عمل به منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری بیان کرد: اجرای طرح سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به عنوان نقشه راه آموزش و پرورش است و در سال جاری باید تمام همت و تلاش خود را در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش معطوف کنیم و از تمام فرصت‌ها در این راستا بهره بریم.

احمدی از اجرای ۶۵ ویژه‌برنامه هفته معلم در عسلویه خبر داد و گفت: تجلیل از معلمان و فرهنگیان و برگزاری همایش تجلیل از معلمان برتر و برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی در مدارس از جمله این برنامه‌هاست.