- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

تولید ۸۰۰ تن گوشت قرمز در بندر کنگان

عسلیه نیوز: رئیس جهاد کشاورزی کنگان از تولید ۸۰۰ تن گوشت قرمز در بندر کنگان خبر داد.

خبرگزاری فارس: تولید 800 تن گوشت قرمز در بندر کنگان

به گزارش عسلویه نیوزاز بندر کنگان، عبدالله شجاعی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کنگان دارای ظرفیت بسیار بالایی در حوزه کشاورزی و دامداری است و باید از این ظرفیت نهاد استفاده را ببریم.

وی افزود: تولیدات کشاورزی این شهرستان بسیار ارزشمند است و تلاش داریم با حمایت بیشتر از تولیدکنندگان در بخش‌های مختلف کشاورزی شاهد کیفیت‌بخشی به تولیدات باشیم.

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان کنگان از توزیع نهاده‌های دامی در بین دامداران کنگان خبر داد و خاطرنشان کرد: در فروردین ماه سال جاری ۵۰ تن سبوس و ۲۵ تن جو علوفه‌ای در بین کشاورزان و دامداران این شهرستان توزیع شد.

شجاعی افزود: در سال گذشته ۲۰۰ تن جو علوفه‌ای در بین دامداران شهرستان توزیع شده و امیدوار هستیم در سال جاری این میزان افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: هدف از اجرای این طرح کاهش اثرات خشکسالی، افزایش سلامت دام و بالا بردن راندمان تولید است و امیدوار هستیم رضایت خاطر کشاورزان عزیز را فراهم کنیم.

شجاعی یادآور شد: با توجه به کاهش نزولات آسمانی در سال گذشته و به منظور دلگرم کردن بهره‌برداران بخش دام خواستار تخصیص سهمیه بیشتر علوفه از جمله سبوس هستیم که امیدوار هستیم محقق شود.

رئیس جهاد کشاورزی کنگان از تولید ۸۰۰ تن گوشت قرمز در بندر کنگان خبر داد و اظهار داشت: دامداران کنگان در سال گذشته بیش از ۸۰۰ تن گوشت قرمز تولید کردند که امسال افزایش می‌یابد.

شجاعی گفت: فرماندار کنگان حمایت بسیار خوبی از حوزه کشاورزی در این شهرستان داشته و این امر موجبات پیشرفت کشاورزی شده است.