- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

رئیس شورای اسلامی برازجان معرفی شد

عسلویه نیوز: عباس دهقان رئیس شورای اسلامی برازجان شد.

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی برازجان معرفی شد

به گزارش عسلویه نیوزاز برازجان، شامگاه یکشنبه نشست اعضای شورای اسلامی برازجان برای انتخاب هیئت ‌رئیسه جدید برگزار شد و عباس دهقان به عنوان رئیس شورای اسلامی برازجان انتخاب شد.

در این نشست که با حضور همه اعضای شورای شهر برازجان و نماینده فرمانداری دشتستان برگزار شد، سید اصغر طالبی به عنوان نایب رئیس و محمدتقی گرمسیری و خانم سهیلا محمدخانی نیز به عنوان منشی اول و دوم برگزیده شدند.

رئیس جدید شورای اسلامی برازجان در این آیین اظهار داشت: شوراها نماد مردم‌سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی هستند و در سال‌های گذشته شاهد رشد و شکوفایی شوراها هستیم.

عباس دهقان افزود: شوراها دارای ارزشی والا هستند و منشأ وحیانی قرآنی دارند و در ۹ اصل قانون اساسی به امر تشکیل و ضرورت شورا اشاره شده و این امر بیان کننده اهمیت فعالیت و تاثیرگذاری این نهاد در جامعه است.

وی ادامه داد: باید فعالیت‎ها و کارکردهای شورا را به نحو شایسته‎ای منعکس کنیم.

رئیس شورای اسلامی استان بوشهر در ادامه گفت: در استان ۹ شورای اسلامی شهرستان، ۳۲ شورای اسلامی شهر، ۲۳ شورای اسلامی بخش و ۱۱۵ شورای اسلامی روستا وجود دارد و همواره شاهد فعالیت و تلاش شوراها برای آبادانی شهرها و روستاها هستیم.

دهقان یادآور شد: برازجان از شهرهای مهم و بزرگ استان است و برای توسعه این شهر نیازمند تعامل همه مسئولان شهرستان و شهر هستیم.

وی بیان کرد: باید دست به دست هم بدهیم و برای پیشرفت روزافزون برازجان نباید فرصت‌ها را هدر دهیم.

در این نشست سایر اعضا نیز بر تعامل و همکاری اعضای شورا و شهرداری تاکید کردند.