- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

ردنپ: آینده‌ام در گرو ادامه حضور در تاتنهام است

سرمربی تیم فوتبال تاتنهام از حضور احتمالی روی هاجسن در راس کادر فنی تیم ملی انگلیس استقبال کرد.


  به نقل از دیلی استار، هری ردنپ از اوایل فوریه سال جاری تاکنون مهمترین گزینه برای جانشینی فابیو کاپلو در تیم انگلیس بوده است.


در سه ماه گذشته رسانه‌های تصویری و نوشتاری بریتانیایی با انتشار گزارش‌هایی از او به عنوان گزینه شماره یک برای هدایت تیم کشورشان نام بردند. اما روز گذشته وقتی از قول دبیر اتحادیه فوتبال این کشور فاش شد که مذاکرات جدی با «روی هاجسن» سرمربی وست برومویچ‌آلبیون آغاز شده ، شائبه‌هایی نزد اهالی رسانه ایجاد شد.


از جمله برخی احتمال دادند نقطه نظرات مربی ۶۴ ساله هاتسپرز با باورهای اتحادیه متفاوت بوده که این سازمان به سراغ مربی مجرب دیگری رفته است.


برخی از روزنامه نگاران نیز در گزارش‌های خود به گونه‌ای نکته رایزنی با مربی وست بروم را مطرح کردند که گویی ردنپ از این اتفاق ناراحت شده و یا نسبت به همکارش حسادت می‌ورزد؛ اما اظهارات مربی تیم لندنی در کنفرانس مطبوعاتی پس از پیروزی ۲ بر صفر مقابل بلکبرن به همه این پیش‌داوری‌ها خط بطلان کشید.


مربی تیم شهر لندن دراین مورد خطاب به خبرنگاران گفت: از شنیدن خبر مذاکره اتحادیه با روی هاجسن بسیار خوشحال شدم. آرزو می‌کنم هر چه سریع تر این گفت‌وگوها به توافق نهایی منجر شود. به عنوان یک دوست و همکار برای روی آرزوی موفقیت می‌کنم.


او ادامه داد: من آینده‌ام را در گرو  ادامه حضور در تاتنهام می‌بینم. دوست دارم در وایت هارت لین بمانم و شاهد موفقیت‌های بیشتری در آینده باشم.