- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

آخرو: به رئال مادرید نمی‌روم

مهاجم آژرانتینی تیم فوتبال منچسترسیتی گفت: به توصیه‌های مارادونا احترام می‌گذارم اما از خواسته او برای ترک من‌سیتی و انتقال به رئال مادرید پیروی نمی‌کنم.


    به نقل از دیلی‌میل، سرخیو آخرو آینده‌اش را در گرو ادامه حضور نزد آبی‌های آسمانی شهر منچستر می‌بیند. اما دیگو مارادونا، اسطوره سابق فوتبال آرژانتین و پدر همسرش که اکنون مربی الوصل امارات است، به وی توصیه کرده به فکر حضور در جمع کهکشانی‌های مادریدی باشد.


دراین مورد گلزن یک فصل اخیر من‌سیتی اظهار داشت: تابستان گذشته وقتی به من‌سیتی ملحق شدم، فکر می‌کردم زمان زیادی طول بکشد که بتوانم خودم را با فضای حاکم بر اینجا وفق دهم. اما چنین اتفاقی نیفتاد و من از همان بدو حضورم در تیم، گلزنی کردم. صادقانه می‌گویم انتظار نداشتم در همان فصل اول حضورم برای من‌سیتی بتوانم گل‌های زیادی بزنم. اما آمار نشان می‌دهد عملکرد خوبی دراین زمینه داشته‌ام.


آخرو افزود: به نقطه نظر مارادونا همیشه احترام گذاشته‌ام. او معقتد است برای من بهترین تیم، رئال مادرید است. اما تصمیمی برای رفتن به اسپانیا و حضور در رئال ندارم.


گلزن ۲۳ ساله اهل آمریکای جنوبی تابستان گذشته درازای ۴۵ میلیون یورو از تیم اتلتیکو مادرید اسپانیا جدا شد و به تیم دوم شهر منچستر پیوست. وی در فصل جاری در ۳۱ بازی ۲۲ گل زده است.


آخرو ادامه داد: در عین حال سعی می‌کنم احترام مارادونا را حفظ کنم. وقتی او را می‌بینم، نمی‌گویم چرا چنین حرفی را زده است. او نقطه نظرش را گفته و کوشیده به من توصیه کند. او هر چه را که دوست داشته باشد، می‌گوید. بدیهی است که من برای آینده‌، ‌خودم تصمیم‌ می‌گیرم.


مهاجم آرژانتینی سیتی عنوان کرد: هیچ‌وقت نگفته‌ام می‌خواهم برای رئال مادرید بازی کنم. چنین خیالی نیز برای آینده ندارم. من در من‌سیتی می‌مانم چون واقعا از حضور در این تیم انگلیسی خرسند هستم.