- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

تحویل قطعی نیروگاه اتمی بوشهر تا پایان پاییز امسال

عسلویه نیوز: استاندار بوشهر گفت: تا پایان پاییز امسال تحویل قطعی نیروگاه اتمی بوشهر را از پیمانکار روسی خواهیم داشت.

خبرگزاری فارس: تحویل قطعی نیروگاه اتمی بوشهر تا پایان پاییز امسال

به گزارش عسلویه نیوز از بوشهر، محمدحسین جهانبخش ظهر امروز در آیین تجلیل از دست‎اندرکاران برگزاری بیستمین اجلاس سراسری نماز در بوشهر اظهار داشت: برای اجرای طرح مهر ماندگار در کشور ۱۵۰ هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده است که از این مبلغ تاکنون ۶۲ هزار میلیارد تومان تامین شده است.

وی افزود: از مجموع اعتباراتی که امسال برای اجرای طرح مهر ماندگار در کشور در نظر گرفته شده، سهم استان بوشهر به غیر از اعتبارات نفت یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است.

وی اظهار داشت: امیدواریم با اختصاص این مبلغ و همچنین اعتبارات نفت تا پایان اردیبهشت ماه سال ۹۲ همه پروژه‎های کلان استان بوشهر به اتمام برسد.

جهانبخش با اشاره به روند اجرای نیروگاه اتمی بوشهر ادامه داد: تا پایان پاییز امسال تحویل قطعی نیروگاه را از پیمانکار روسی خواهیم داشت.

استاندار بوشهر با گرامیداشت روز ملی خلیج فارس یادآور شد: نخستین همایش روز ملی خلیج فارس روز گذشته با کیفیت و کمیت قابل قبولی در بوشهر برگزار شد و با توجه به بازخوردهای ملی و فراملی این همایش رئیس سازمان میراث فرهنگی اعلام کرد این همایش سال آینده نیز در بوشهر برگزار می‎شود.

وی تصریح کرد: تلاش ما این بود در عرصه‎های خدمتگزاری رسالتی را که بر عهده داشتیم با توجه به ظرفیت‎ها به سرانجام برسانیم و در این همایش پیشنهاد دادیم که از سال آینده جشنواره خلیج فارس در سراسر کشور برگزار شود.

جهانبخش با اشاره به برگزاری بیستمین اجلاس سراسری نماز در بوشهر گفت: نتیجه تلاش در برگزاری هرچه بهتر این اجلاس کسب رتبه برتر در بین تمام اجلاس‎های برگزار شده در کشور بود.

وی اضافه کرد: تلاش ما این است که خروجی این اجلاس که از برگزاری آن مهم‎تر از آن است را در عرصه علمی و فرهنگی و مذهبی ببینیم و در تاریخ بماند و بتواند زمینه‎ای برای سایر اجلاس‎ها باشد.

دبیر ستاد اقامه نماز استان بوشهر نیز در این نشست گفت: با تمهیدات انجام شده بیستمین اجلاس سراسری نماز بدون هیچ مشکلی در استان بوشهر برگزار شد.

حجت الاسلام عباس خشنود افزود: برگزاری چند پیش اجلاس در شهرستان‎های استان و برگزاری نشست‎های پرسش و پاسخ برای دانش‎آموزان، دانشجویان و طلاب با حضور ۱۲ نفر از طلاب و کارشناسان مرکز تخصصی حوزه نماز از قم در سطح استان بوشهر از جمله برکات برگزاری این اجلاس بود.

در این آیین از دست‎اندرکاران و فعالان برگزاری بیستمین اجلاس سراسری نماز در بوشهر تجلیل شد.