- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

احمدی‌نژاد: همه شیاطین و جن و انس علیه دولت متحد شده اند

وی اظهار کرد که دولت قول داده تمامی پروژه ها تا پایان همین دولت به بهره برداری رسد و مشکلی در این حوزه وجود ندارد.

رئیس جمهور با بیان اینکه دولت قول داده تمامی پروژه های مسکن مهر تا پایان همین دولت به بهره برداری برسد، افزود: «برای اجرای طرح ها از خارج قرض نکردیم و آینده کشور را نفروختیم.»

به گزارش مهر، محمد احمدی نژاد پیش از ظهر دوشنبه در مراسم افتتاح طرح مسکن مهر گلستان گفت که تمامی امکانات برای اجرای پروژه های مهم و ماندگار دولت مهیاست.

وی اظهار کرد که دولت قول داده تمامی پروژه ها تا پایان همین دولت به بهره برداری رسد و مشکلی در این حوزه وجود ندارد.

وی عنوان کرد: «هر چند همه شیاطین اعم از جن و انس دست به دست هم داده اند تا این طرح عملی نشود ولی با توکل به خداوند این طرح ها عملی خواهند شد.»

ایجاد دالان جدید حمل و نقل

وی به پروژه راه آهن گرگان – اینچه برون اشاره و اضافه کرد: «راه آهن خیلی مهم است و رقم درستی در این حوزه سرمایه گذاری شده است.»

رئیس جمهور کشورمان یادآور شد که راه گرگان – اینچه برون به شبکه روسیه و بعدها به اروپا وصل می شود که دالان حمل و نقل جدیدی است.

احمدی نژاد گفت: «همچنین یک خط آهن از گرگان به مشهد در حال ساخت است که پروژه بزرگی است و منطقه را متحول می کند. یک پروژه راه آهن نیز از شرق استان به بندرعباس و چاه بهار در حال اجراست که دالان حمل و نقل شرق کشور به دریای خزر را پیوند می دهد.»

گرفتاری های امروز از خودخواهی است

رئیس جمهوری همچنین در مراسم افتتاح طرح های ملی در استان گلستان گفت: «ملت ایران همواره در طول تاریخ پرچمدار صلح و دوستی و دفاع از حقوق ملتهای مظلوم بوده است.»

احمدی نژاد تأکید کرد که هرگز ملت ایران ارزشهای قومی را بر ارزشهای اسلامی ترجیح نداده و از اول دنبال ارزشهای الهی بوده است.
 
وی اظهار  کرد: «عشق به ایران، الهی و آگاهانه است و راه آینده را ترسیم می کند و وقتی ذکر بزرگی های ملت ایران را می کنیم، شکر نعمت است و خدا را شکر می کنیم که چنین ملتی را خلق کرد و ما را از این ملت قرار داد.»