- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

حاشیه نشست خبری پرسپولیس و الهلال

در جریان نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس و الهلال خبرنگاران به عملکرد ناظر رسانه‌ای کنفدراسیون فوتبال آسیا اعتراض کردند.


  در حالی که یکی از خبرنگاران حاضر در نشست مصطفی دنیزلی و آودوکیچ از دروازه‌بان پرسپولیس پرسید چرا در لیگ قهرمانان آسیا با بدشانسی گل‌های قشنگی دریافت می‌کند، ناگهان ناظر ایرانی AFC به خبرنگار فوق گفت: سؤال‌ها باید در چارچوب لیگ قهرمانی آسیا باشد و همین مسئله باعث درگیری لفظی خبرنگار با این نماینده شد.



این در حالی بود که این سؤال نیز به لیگ قهرمانان مربوط می‌شد. به همین دلیل سایر خبرنگاران به حمایت از همکار خود قصد ترک جلسه را داشتند که مصطفی دنیزلی سرمربی سرخپوشان از خبرنگاران خواست آرامش خود را حفظ کنند و نشست را ترک نکنند.


پس از پایان نشست هم خبرنگاران به نماینده سازمان لیگ بابت دخالت‌های ناظران ایرانی AFC در مصاحبه‌ها معترض شدند و در نهایت سرپرست ناظران ایرانی از خبرنگاران عذرخواهی کرد.


*به دلیل تأخیر سرمربی الهلال در حضور در نشست خبری ابتدا دنیزلی مقابل خبرنگاران قرار گرفت.


* درحالی که مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کردند که دیگر نام این تیم پیروزی نیست اما امروز در نشست خبری بار دیگر مسئولان برگزاری نشست از لوگویی که به نام پیروزی است استفاده کردند. خبرنگاران به این موضوع اعتراض کردند اما در پاسخ به آنها گفته شد این موضوع باید به تأیید AFC برسد و سپس به ما ابلاغ شود.