- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

کریمی: نباید کار به هفته آخر بکشد

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از آنجا که تیم پیروز بازی ما برابر الهلال صدرنشین شده و در مرحله بعد میزبان خواهد بود باید همه تلاشمان را برای کسب سه امتیاز بکار بگیریم.


    علی کریمی در گفت و گو با سایت شخصی خود در خصوص بازی با الهلال اظهار داشت: الهلال از قوی‌ترین تیمهای آسیا است. البته در بازی رفت ما موفق به کسب یک امتیاز در زمین آنها شدیم و از آنجا که تیم پیروز این بازی صدرنشین خواهد شد و در مرحله بعد هم میزبان خواهد بود باید همه تلاشمان را برای کسب سه امتیاز بکار بگیریم. به هرحال بازی بعدی ما خارج از خانه است و الهلال در هفته آخر میزبان است به همین دلیل باید در بازی حساس فردا، ضمن پیروزی خیال خودمان را هم راحت کنیم.


کریمی درخصوص حضورهواداران پرسپولیس در این بازی گفت: آنها در بازی با الغرافه نشان دادند که در شرایط حساس کنار تیم محبوبشان هستند و امیدوارم در بازی فردا که حساسیتش به مراتب بیشتر است هم تیمشان را تنها نگذارند تا ضمن شکستن رکورد حضور تماشاگران که در اختیارخودشان است، پیروزی با ارزشی را هم به دست آوریم.


کریمی در پایان گفت: در شرایط  کنونی، تمامی بازیکنان یک هدف دارند و آن هم پیروزی مقابل الهلال، جبران کردن شکست‌های اخیر و شاد کردن دل هواداران است.