گام مهم در اقتصاد مقاومتی با سرمایه گذاری دهیاری ها در حوزه گردشگری
تاريخ ارسال خبر : 30 آوریل 2016 | ساعت 15:05 | کد خبر: 34862 | sv184 | چاپ این مطلب

فرماندارعسلویه گفت : سرمایه گذاری دهیاری ها در حوزه گردشگری گام مهمی در اقتصاد مقاومتی در بخش غیر صنعتی است.سرمایه گذاری

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” روابط عمومی فرمانداری شهرستان عسلویه، عبدالله نادری عصر دوشنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان ضمن گرامی داشت واقعه طبس و امدادالهی ملت بزرگ ایران، با اشاره به نقش مهم دهیاری های در توسعه و پیشرفت تاکید کرد: مشارکت دهیاری ها در سرمایه گذاری های درآمد زا می تواند به عنوان رویکردی جدید در سال اقتصاد مقاومتی، عملیاتی شود.

نادری افزود: مشارکت در سرمایه گذاری های درآمدزا و مدیریت نمودن منابع موجود از سوی دهیاری ها می تواند گام مهمی در توسعه بخش غیر صنعتی شهرستان داشته باشد.

وی با اشاره به اعتبارات و پروژهای عمرانی که در حوزه دهیاری ها وروستاها صورت گرفته است، خاطر نشان کرد: سال گذشته اعتباری بالغ بر ۴۷۰میلیاردو ۵۵۴میلیون تومان از محل عوارض آلایندگی وارزش افزوده به دهیاری های این شهرستان پرداخت شده است، که در بخش های مورد نیاز هزینه شده است.

وی افزود: در سال گذشته نزدیک به ۱۵هزار متر در روستاهای عسلویه عملیات آسفالت با همکاری بنیاد مسکن صورت گرفته است،  که می تواند نقش مهمی در افزایش خدمات رسانی به مردم داشته باشد.

رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان با اشاره به اهمیت توسعه پایداردر بخش غیر صنعتی، تصریح کرد: شرایط خاص محیطی و توانمندی بالقوه ای که در حوزه گردشگری عسلویه وجود دارد، با مشارکت سرمایه گذار و نیروهای بومی می تواند شکل مطلوبی به خود بگیرد.

وی با اشاره به آموزش مستمر در حوزه عملکردی دهیاری ها، گفت: انجام خدمت رسانی درست و به موقع نیازمند آشنایی کامل به شرح وظایف و رعایت ضوابط و قانون مداری در انجام امور است.

وی با بیان اینکه خدمت رسانی باید در دسترس مردم قرار گیرد، تصریح کرد: با هماهنگی های صورت گرفته به زودی استقرار کامل چند دستگاه اجرایی در شهرستان ایجاد خواهد خواهد شد، که این روند برای سایر دستگاهها تا پایان سال شتاب بیشتری به خود خواهد گرفت.

فرماندارعسلویه با اشاره به وضعیت اشتغال در شهرستان، تاکید کرد: از فرصت های جدید اشتغال جهت بکار گیر نیروهای بومی عسلویه در واحدهای مختلف صنعتی استفاده خواهد شد، که با یادگیری آموزشهای مورد نیاز نهایت بهره را از این فرصت ها باید برد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ