- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

آمادگی کامل در ۱۸ استان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس

خبرگزاری فارس: وزیر کشور گفت: همه امکانات و تجهیزات مورد نیاز تأمین شده و هماهنگی‌های لازم با ۱۸ استان کشور برای برگزاری مرحله دوم انتخابات صورت گرفته است.

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس، مصطفی محمدنجار وزیر کشور اظهار داشت: ستاد انتخابات، ستادهای استانی، هیئت‌های اجرایی و شعب، همه آمادگی‌ها و شرایط لازم را برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مرحله از انتخابات کسب و فراهم کرده‌اند.

وزیر کشور افزود: با آغاز تبلیغات نامزدهای انتخاباتی که تا ساعت ۸ صبح پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ادامه خواهد داشت، شور و نشاط انتخاباتی در ۳۳ حوزه انتخابیه مرحله دوم در ۱۸ استان کشور حاکم شده است.

وی ادامه داد: تاکنون گزارشی که حاکی از تخلف اثرگذاری باشد، دریافت نکرده‌ایم و امیدواریم نامزدها و طرفدارانشان در چند روز باقیمانده، کار تبلیغات را مطابق قانون ادامه دهند تا در پایان مهلت تبلیغات، فضا برای انتخاب آگاهانه و هوشمندانه مردم مهیا شود.

محمدنجار درباره کسانی که نتوانسته‌اند در مرحله نخست انتخابات شرکت کنند، گفت: این افراد می‌توانند در مرحله دوم در هر یک از ۳۳ حوزه انتخابیه که رأی‌گیری در آن انجام می‌شود، شرکت و رأی خود را به صندوق بیندازند.

محمدنجار یادآور شد: اما کسانی که در مرحله نخست در یکی از این ۳۳ حوزه انتخابیه رأی داده‌اند، صرفاً در همان حوزه انتخابیه مرحله اول می‌توانند رأی خود را داخل صندوق بیندازند.

وزیر کشور خاطر‌نشان کرد: آن دسته از رأی اولی‌ها که تا ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۱ به سن ۱۸ سال تمام برسند، می‌توانند در جمعه این هفته در دور دوم انتخابات شرکت کنند.