- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

ابراز نگرانی مراجع تقلید و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از گرانی‌ها

خبرگزاری فارس: آیت الله شیخ محمد یزدی در نامه ای به دولت نگرانی مراجع و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را از گرانی ها اعلام کرد.

خبرگزاری فارس: ابراز نگرانی مراجع تقلید و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از گرانی‌ها

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درنامه‌ای خطاب به دولت بر ضرورت رسیدگی هرچه بیشتر به بحث اقتصادی و مساله گرانی ها تاکید کرد.

متن این نامه بدین شرح است:

جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد  «زید عزه الشریف»

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

با سلام و آرزوی موفقیت برای جنابعالی و همه خدمت گزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی؛ به اطلاع می‌رساند؛ طبق اخبار و گزارش‌های واصله و شواهد موجود، طی چند ماهه اخیر موج نسبتاً عظیمی از گرانی متوجه کالاهای اصلی و مورد نیاز مردم شریف ایران شده و مشکلات و نارضایتی در حد گسترده‌ای را به وجود آورده است. به طوری که مراجع معظم تقلید و علمای اعلام «دامت‌برکاتهم» نیز نسبت به این مسئله ابراز نگرانی فرموده‌اند. بدیهی است چنانچه این گرانی‌ها تداوم پیدا کند، ‌بیم آن می‌رود که اقشار آسیب پذیر و مستضعف جامعه اسلامی ما – که همانا صاحبان اصلی این انقلاب‌اند – با معضلات جدی مواجه شوند.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم براساس وظیفه  اسلامی و اجتماعی در حمایت از اقشار محروم جامعه ضمن تشکر از اقدامات اخیر دولت محترم در ارتباط با نظارت و مهار این گرانی‌ها و با نظر به تأکیدات فراوان مقام معظم رهبری «مدظله العالی» مبنی بر حل معضلات اقتصادی و توجه به مشکلات اقشار آسیب پذیر، بر تداوم نظارت‌ها تأکید نموده و از دولت محترم می‌خواهد ضمن تبادل نظر با کارشناسان اقتصادی و بهره‌گیری از مشاوره دلسوزان نظام و انقلاب، جلوی گرانی‌ها و افزایش قیمت‌های موجود را بگیرد تا به خواسته‌های مردم شریف جامه عمل پوشانده شود.

پیشاپیش از بذل توجه و خدمات ارزنده جنابعالی و دولت محترم سپاسگزاریم.

محمد یزدی

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم