- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

بسیج به فعالیت‌های فرهنگی اهمیت زیادی می‌دهد

 

عسلویه نیوز: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان گفت: بسیج به فعالیت‌های فرهنگی اهمیت زیادی می‌دهد.

 

خبرگزاری فارس: بسیج به فعالیت‌های فرهنگی اهمیت زیادی می‌دهد

به گزارش عسلویه نیوز از دشتستان، بخشعلی دهقایدی شامگاه دوشنبه در نشست هماهنگی اردوهای راهیان نور در دانشگاه دشتستان اظهار داشت: اردوهای راهیان نور در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بسیار تاثیرگذار است و این اردوها در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی اهمیت بسیار والایی دارد.

وی افزود: بسیج به فعالیت‌های فرهنگی اهمیت زیادی می‌دهد و بسیج دانشجویی استان در این راستا اقدامات ارزنده‌ای انجام داده است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان بیان کرد: کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های فرهنگی باید در دستور کار دانشگاه‌ها قرار گیرد و انتظار داریم شاهد برپایی برنامه‌های باکیفیت در محیط‌های دانشگاهی باشیم.

دهقایدی گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان در مقابله با جنگ نرم بسیار تاثیرگذار است و امیدوار هستیم این مهم در دانشگاه‌ها تقویت شود.

مسئول بسیج دانشجویی استان بوشهر نیز اظهار داشت: راهیان نور یک اقدام ارزشمند فرهنگی است که با هدف آشنایی نسل امروز با فرهنگ معنویت انجام می‌شود.

رضا آبشیرینی با تاکید بر لزوم تقویت کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها خاطرنشان کرد: بسیج دانشجویی استان بوشهر در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری نسبت به راه‌اندازی کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها اقدام کرده و در سال جاری نیز در این مسیر اهتمام ویژه خواهیم داشت.

وی با اشاره به روند انجام اردوهای راهیان نور در استان تصریح کرد: امیدواریم سال به سال در اعزام کاروان‌های نور دانشجویی بسیجیان موفق‌تر از پیش حرکت کنیم و انگیزه لازم را در نسل جوان و آنچه در جبهه‌ها بر ما گذشته است، به وجود آوریم.

آبشیرینی ادامه داد: فرهنگ ایثار در ملت ما جاودانه شده و باید بیش از این به جامعه انتقال داده شود و همه مسئولان باید در این عرصه تلاش و فعالیت کنند.