- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

برگزاری همایش بسیجیان دانشگاه‌های سراسر استان بوشهر در برازجان

عسلویه نیوز: رئیس دانشگاه آزاد دشتستان از برگزاری همایش بسیجیان دانشگاه‌های سراسر استان بوشهر در برازجان خبر داد.

خبرگزاری فارس: برگزاری همایش بسیجیان دانشگاه‌های سراسر استان بوشهر در برازجان

به گزارش عسلویه نیوز از دشتستان، مسعود دهدشتی شامگاه دوشنبه در نشست هماهنگی اردوهای راهیان نور بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد دشتستان اظهار داشت: بسیجیان همواره در پیشرفت کشور نقشی بی‌نظیر داشته‌اند و از ابتدای انقلاب تاکنون شاهد تلاش صادقانه و خالصانه بسیجیان هستیم.

وی افزود: دانشجویان بسیجی نیز تاکنون به موفقیت‌های بسیار خوبی رسیده‌اند و در سطوح مختلف علمی شاهد درخشش بسیجیان عزیز هستیم.

رئیس دانشگاه آزاد دشتستان با اشاره به اهمیت اردوهای راهیان نور خاطرنشان کرد: اعزام کاروان راهیان نور از زمانی که صورت گرفته تاکنون، حالت راهیان زیارت عتبات عالیات برای جوانان ما به وجود آورده است.

دهدشتی تصریح کرد: در محیط‌های دانشگاهی باید نسبت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اهتمام ورزیم و نباید کوتاهی صورت گیرد.

وی از برگزاری همایش بسیجیان دانشگاه‌های سراسر استان بوشهر در برازجان خبر داد و افزود: در این همایش که در دانشگاه آزاد اسلامی دشتستان برگزار خواهد شد، نمایشگاه بزرگی نیز پیش‌بینی شده که شامل ارائه خاطره، عکس، فیلم، کتاب و … است.

دهدشتی گفت: این دانشگاه آمادگی کامل برای برپایی این همایش دارد که با هماهنگی با بسیج دانشجویی استان بوشهر محقق می‌شود.

منتخب دشتستان در مجلس نهم نیز بیان کرد: اعزام کاروان‌های راهیان نور موجب می‌شود نوجوانان و جوانان ما از رشادت شهدا و فلسفه آنها آگاهی پیدا کنند.

حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد بیان کرد: دانشجویان بسیجی در راستای موفقیت نظام اسلامی تلاش و فعالیت بی‌نظیر و ارزنده‌ای داشته‌اند و در سال تولید ملی نیز انتظار داریم در امر فرهنگ‌سازی در این زمینه ورود پیدا کنند.

وی اذعان کرد: تقویت معنویت در دانشگاه‌ها امری لازم و ضروری است و انتظار داریم دانشجویان این مرز و بوم به مبانی اسلامی پایبند باشند.