- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

هدایتی: هدف همه موفقیت پرسپولیس باشد

رئیس پیشین هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس از پیشکسوتان این باشگاه خواست تا با کنار گذاشتن سوء تفاهمات در کنار هواداران به حمایت از این تیم بپردازند.


حسین هدایتی در آستانه دیدار تیم فوتبال پرسپولیس برابر الهلال عربستان با بیان اینکه حالا وقت حمایت از پرسپولیس است و نباید به حاشیه ها دامن زد به اتفاقات روزهای اخیر پیرامون سرخپوشان پایتخت اشاره کرد و گفت: بنده به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ پرسپولیس از همه پیشکسوتان و بزرگان می خواهم اختلافات و سوء تفاهمات را کنار بگذارند و به حضور مقتدرانه پرسپولیس برابر الهلال کمک کنند.

وی که سابقه ریاست هیئت مدیره پرسپولیس را دارد خاطرنشان کرد: پرسپولیس دیدار حساسی برابر تیم الهلال دارد. فوتبالدوستان ایرانی هنوز خاطره تلخ شکست فوتبال ایران برابر عربستان در ورزشگاه آزادی را فراموش نکرده اند و نباید اهالی فوتبال اجازه دهند آن خاطره تلخ دوباره تکرار شود.

مالک باشگاه استیل آذین افزود: شرایط پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا خوب است و با پیروزی برابر الهلال می تواند صعود مقتدرانه ای به مرحله بعد داشته باشد. به همین خاطر از همه بزرگان و پیشکسوتان پرسپولیس می خواهم که اختلافات را کنار بگذارند و در این مقطع حساس به کمک تیم بیایند تا با حمایت هواداران الهلال را در ورزشگاه آزادی شکست دهیم.

حسین هدایتی ادامه داد: من برای همه پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس احترام و ارزش زیادی قائل هستم اما اعتقاد دارم اگر هم مشکل و نقطه ضعفی وجود دارد در این برهه حساس نباید به آن پرداخت و باید همه چیز را به زمان مناسب موکول کرد و در موردش حرف زد. همه انتقاداتی که می شود از روی دلسوزی است اما باید حرف هایشان را در زمان مناسب و در آرامش بزنند تا پرسپولیس تخریب نشود.

هدایتی با درخواست از هواداران پرسپولیس برای حضور پرتعداد در ورزشگاه آزادی تهران خاطرنشان کرد: همه باید دست در دست هم دهیم تا نماینده ایران برابر نماینده عربستان به یک پیروزی خوب دست پیدا کند. بازیکنان پرسپولیس هم باید آرامش داشته باشند و تمام تلاششان را برای پیروزی تیم به کار گیرند.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و الهلال عربستان در هفته پنجم رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۱۷ روز سه شنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.