- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

فتح‌الله‌زاده پاسخ آشتیانی را داد

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: زمانی که من سردبیر بودم اصلا واعظ آشتیانی بلد بود بنویسد” معاون وزیر”؟


   علی فتح الله زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد پرداخت پول به حساب رینالدو اظهار داشت: چند روز قبل حدود ۱۵۰ میلیون تومان به حساب رینالدو به طور علی الحساب واریز کردم. مبلغ قرارداد او ۲۴۰ میلیون تومان است و با رسولی نژاد در خصوص ادامه پرداخت قرارداد او صحبت کردم. این پول باید سریع پرداخت شود تا مشکلی برای استقلال پیش نیاید. این پول را می دهیم تا یک نفر که هر روز مصاحبه می کند بدهی نداشتم دوباره بدهی دیگری از زمان او سر نزد. یک دفعه می بینیم که ۲۰۰،۳۰۰ بدهی از خود به جا گذاشته است.


وی با اشاره به مصاحبه های واعظ آشتیانی تصریح کرد: او در این چند روز مصاحبه های زیادی انجام داده و توهین می کند. واعظ می خواهد مالیات حقوقش را باشگاه بدهد ما پرداخت نمی کنیم چون مالیات را خود شخص باید بدهد. او حسابش با اداره مالیات است. آنجا مثل ما نیستند که هر چه او می گوید به سرمان بخورد. او می گوید من باید ۵ درصد مالیات را خودم پرداخت کنم درصورتی که همه ۱۰ درصد مالیات حقوقشان را باید پرداخت کنند.


فتح الله زاده خاطرنشان کرد: هنوز یادم نرفته که فصل قبل یک بازی سخت با ذوب‌آهن داشتیم و او در سایت خودش نوشت که استقلال ۲۰۰ میلیون تومان جریمه شده اما چنین چیزی نبود. در مورد کمپ باشگاه استقلال صحبت می کند اما می بیند که این کمپ ساخته شده و برای استقلال است. اصلا نمی دانم چرا به او فشار آمده که استقلال صاحب کمپ شده است. پسر خوب! دیگر بزرگ شدی و سن تو بالا رفته، چرا این حرف ها را می زنی؟! ۱۰۰ مورد بدهی ات را پرداخت کردیم اما یک کلام صدایمان در نیامد، آن وقت یک بار بدهی یونگ را پرداخت کردی زمین و زمان را هم دوخته ای.


مدیرعامل باشگاه استقلال ادامه داد: واعظ اوایل می گفت اصلا بدهی ندارد و بعد گفت ۳۰۰ میلیون بدهی دارم. کم کم بگذرد استقلال باید یک پولی هم به او بدهد. من هیچ وقت نگفتم فقط او بدهی دارد اما سایر مدیران باشگاه شهامت داشتند و گفتند بدهی داریم ولی تو این شهامت را نداری و نگفتی. چطور بدهی های او متعارف است اما بدهی های ما نامتعارف می شود؟


فتح الله زاده در ادامه گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: واعظ آشتیانی سه سال است که به من توهین می کند. گفته بود زمانی که من معاون وزیر بودم فتح الله زاده با موتور روزنامه پخش می کرد اما زمانی که من سردبیر مجله جوانان بودم او اصلا بلد بود معاون وزیر را بنویسد؟ او در استقلال حقوق گرفته و مالیاتش را هم می خواهد اما حرف مفت زدن که مالیات ندارد. او به من می گوید لمپن اما حرف هایی که خودش می زند مصداق لمپنی نیست؟


فتح الله زاده در پایان در مورد بازی امروز پرسپولیس با الهلال و بازی فردای استقلال با الریان قطر گفت: امروز برای حمایت پرسپولیس به ورزشگاه می روم و از هواداران دو تیم می خواهم برای حمایت از پرسپولیس و استقلال به ورزشگاه بیایند و آنها را تنها نگذارند.