- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

جنبش «اشغال لندن» روبروی بورس این شهر چادر زد/محاصره معترضان توسط پلیس

خبرگزاری فارس: موج جدیدی از تظاهرات‌های اعتراضی و جنبش‌های ۹۹درصدی از دیروز و همزمان با روز کارگر در اروپا و آمریکا به راه افتاده و سراسر این مناطق را فراگرفته است.

خبرگزاری فارس: جنبش «اشغال لندن» روبروی بورس این شهر چادر زد/محاصره معترضان توسط پلیس

به گزارش فارس به نقل از شبکه بی‌بی‌سی [1]، در ادامه تظاهرات‌هایی که از دیروز در انگلیس و دیگر مناطق اروپا و آمریکا آغاز شد، اعضای جنبش تسخیر لندن در میدان “پاترنوستر” و روبروی ساختمان بورس این شهر چادر زدند.

در ماه اکتبر هم این جنبش تلاش کرده بود تا در این میدان مستقر شود که با ممانعت نیروهای پلیس این کشور روبرو شده بود.

به گزارش بی‌بی‌سی، مردم برای استقرار در این میدان باز هم با مقاومت پلیس روبرو شده‌اند، با این حال این جنبش اعلام کرده است که این بار این کار را انجام داده است.

پس از اعلام این جنبش مبنی بر استقرار در این میدان، پلیس لندن به محاصره آن‌ها پرداخته و در تلاش برای جمع‌آوری چادرهای معترضان است. اینکه هنوز چادرها در میدان مستقر است یا خیر، هنوز مشخص نیست.

سخنگوی جنبش تسخیر لندن پیش از این اعلام کرده بود: این کاری بود که می‌خواستیم در ۱۵ اکتبر انجام دهیم و حالا آن را انجام دادیم. این نشان می‌دهد که ما می‌توانیم این کار را انجام دهیم، حتی اگر امشب این موقعیت را از دست دهیم. این نیرویی است که متوقف نخواهد شد.

همزمان با روز جهانی کارگر، و با ادامه مشکلات عدیده اقتصادی در اروپا و آمریکا، این مناطق از دیروز شاهد موج جدید و گسترده تظاهرات و جنبش‌های تسخیری بودند.