اجرای ۱۰ پروژه ورزشی و بوستان امید در نخل تقی
تاريخ ارسال خبر : 2 می 2016 | ساعت 9:18 | کد خبر: 34866 | sv197 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” شهردار نخل تقی از اجرای ۱۰ پروژه ورزشی و بوستان امید در نخل تقی خبر داد.علوی

 به گزارش “عسلویه نیوز” سید روح‌الله علوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: نخل تقی از شهرهای مهم پیرامونی پارس جنوبی است که با توجه به مجاورت طرح‌های عظیم پالایشگاهی در معرض آلاینده‌های زیست محیطی قرار دارد.

وی افزود: اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مختلف به منظور غلبه بر مشکلات آلایندگی در شهرستان عسلویه و شهر نخل تقی از جمله اقدامات این شهرداری است و امیدواریم شاهد کاهش چشمگیر مشکلات زیست محیطی در این شهر باشیم.

شهردار نخل تقی عنوان کرد: با ایجاد فضاهای سبز در نقاط مختلف شهر نخل تقی، شاهد افزایش سرانه فضای سبز هستیم و در سال ۹۵ میزان فضای سبز در بندر نخل تقی باز هم افزایش خواهد داشت.

علوی تصریح کرد: اجرای طرح‌های ساحل‌سازی و بهبود سیما و منظر شهری از اقدامات مهم این شهرداری است که در نیمه نخست امسال در این مسیر برنامه‌ریزی خوبی داشته‌ایم و امیدواریم به زودی تکمیل شوند.

وی متذکر شد: اجرای طرح لایروبی اسکله نیز از دیگر اقدامات در دست اجراست و تاکنون پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است.

علوی اضافه کرد: اجرای طرح‌های ورزشی و چمن مصنوعی و پارک‌های محله‌ای نیز در دستور کار این مجموعه قرار دارد و امیدواریم با تلاش دسته‌جمعی بتوانیم گامی در توسعه و اعتلای شهر برداریم.

شهردار نخل تقی از اجرای ۱۰ پروژه ورزشی و بوستان امید در نخل تقی خبر داد و گفت: امسال و تا شهریورماه تعداد ۵ پروژه ورزشی و ۵ پروژه بوستان امید در شهر ساحلی نخل تقی تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.


نظرات کاربران 

یک پاسخ به "اجرای ۱۰ پروژه ورزشی و بوستان امید در نخل تقی"

  1. مجید گفت:

    سایت خبری خیلی خوبی دارید….

ارسال یک پاسخ