استقرار اداره صنعت، معدن و تجارت یک ضرورت است
تاريخ ارسال خبر : 2 می 2016 | ساعت 9:22 | کد خبر: 34868 | sv185 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه مطرح کرد: استقرار اداره صنعت، معدن و تجارت یک ضرورت است.نشست

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” عبدالله نادری در نشست با تولیدکنندگان ، مدیران واحدهای صنعتی و مدیران کل استانی با اشاره به ظرفیت های زیاد شهرستان در صنایع مختلف، تاکید کرد: جهت ساماندهی فعالیت های صنایع تبدیلی،هچنین حمایت از واحدهای تولیدی در شهرستان ، استقرار اداره صنعت ،معدن و تجارت در قطب انرژی کشور یک ضرورت است.

وی افزود: هرگونه همکاری و هماهنگی جهت دایر نمودن این دستگاه اجرایی در شهرستان مورد نیاز باشد انجام خواهد شد، تا هر چه سریعتر شاهد خدمت رسانی به مردم در این بخش بود.

نادری با اشاره به بازار مناسب واحدهای صنعتی برای تولیدات استانی تصریح کرد: با ارائه راهکارهای مناسب از سوی تولیدکنندگان و ارتباط بیشتر با شرکت های مستقر در عسلویه می توان ظرفیت فروش تولیدات استانی و سایر خدمات  به شرکت ها را افزایش داد.

فرماندار عسلویه گفت: با فعال شدن واحدهای های تولیدی نیمه فعال و غیر فعال می توان تاثیرگذاری مثبتی را در رونق اشتغال به صورت مستقیم و غیر مستقیم در سطح استان وشهرستان شاهد بود.

وی با اشاره به توان رقابت پذیری تولیدات استانی در بازار، گفت: حضور فعال تولیدکنندگان جهت خدمت رسانی در واحدهای صنعتی نیازمند توان بالای آنها در عرصه رقابت با سایر تولیدکنندگان است، که نیازمند مدیریت خاص در این قسمت است.   

این نشست با حضورمدیرکل اقتصادی استانداری، مدیران کل سازمان های جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، مدیران عامل شرکت  مجتمع گاز پارس جنوبی و عملیات غیرصنعتی پازارگاد ونمایندگان اتحادیه تولیدکنندگان استان برگزارشد، که هریک به ارائه نظرات و دیدگاهای خود پرداختند.انتهای پیام/ع.ک


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ