تخصیص ۸ میلیارد تومان برای تکمیل مجتمع فرهنگی هنری عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 2 می 2016 | ساعت 9:36 | کد خبر: 34871 | sv222 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه از تخصیص ۸ میلیارد تومان برای تکمیل مجتمع فرهنگی هنری عسلویه خبر داد.نادری

 به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز”عبدالله نادری در نشست با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مدیرکل ارزیابی طرح های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به تکمیل مجتمع فرهنگی و هنری عسلویه، اظهار کرد: توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و هنری در شهرستان عسلویه به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار است.

وی اضافه کرد: تغییر پیمانکار تکمیل مجتمع فرهنگی و هنری عسلویه صورت گرفته است و عملیات تکمیل و راه‌اندازی آن با شتاب بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد.

فرماندار عسلویه با اشاره به اعتبارات در نظر گرفته شده برای تکمیل پروژه مجتمع فرهنگی و هنری عسلویه گفت: تاکنون چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به این پروژه اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: با رایزنی‌های صورت گرفته مبلغ هشت میلیارد تومان دیگر نیز برای تکمیل آن در نظر گرفته شده است که به‌زودی عملیات آن آغاز خواهد شد.

نادری از گسترش مکان‌های فرهنگی در عسلویه خبر داد و گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و واگذاری زمین، عملیات ساخت مجتمع فرهنگی با تامین اعتبار از سوی وزارت نفت در شهر نخل تقی شروع خواهد شد.  

فرماندار عسلویه تصریح کرد: داشتن زیرساخت‌های مناسب لازمه توسعه فرهنگی و اجتماعی است و باید تلاش شود توسعه و گسترش این‌گونه مکان‌ها با شتاب بیشتری صورت گیرد.انتهای پیام/ع.ک


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ