- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

معلمان در مقابله با جنگ نرم نقشی اساسی دارند

عسلویه نیوز: فرمانده سپاه شهرستان کنگان گفت: معلمان در مقابله با جنگ نرم نقشی اساسی دارند.

خبرگزاری فارس: معلمان در مقابله با جنگ نرم نقشی اساسی دارند

به گزارش عسلویه نیوز از بندر کنگان، ابراهیم حق‌شناس در نشست با مسئولان آموزش و پرورش کنگان اظهار داشت: معلمان نقش مهمی در جامعه به ویژه در تربیت جوانان و نوجوانان بر عهده دارند.

وی افزود: شهید مطهری استاد بزرگ و معلم ارزشمند انقلاب بود و تبیین شخصیت این بزرگوار وظیفه همه مسئولان است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کنگان همکاری نیروهای فرهنگی با سپاه در اجرای برنامه‌ها را موجب دلگرمی بیشتر در اجرای برنامه‌ها دانست و خاطرنشان کرد: با همکاری این دو نهاد، تفکر بسیجی و انقلابی در جامعه نهادینه خواهد شد و ترویج معرفت و بصیرت دینی از مهم‌ترین برنامه‌های این دو نهاد است و بدون تردید معلمان در مقابله با جنگ نرم نقشی اساسی دارند.

حق‌شناس بیان کرد: باید در مقابل تهاجم فرهنگی تلاش بیشتری کنیم تا این شناخت در جامعه به ویژه برای نسل جوان عمیق‌تر شود چرا که ما در مقابل امام (ره) و شهیدان مسئول هستیم و باید در این مسیر تلاش و کوشش کنیم.

وی یادآور شد: این برنامه‌های فرهنگی که به فرمان مقام معظم رهبری صورت گرفته باید در همه سنین و رده‌ها انجام شود و تفکر بسیجی باید در جامعه نهادینه شود.

فرمانده سپاه کنگان اذعان داشت: باید در کنار برگزاری همایش های تربیتی، به فراخور مقطع سنی و نیازهای بسیجیان برای آنان برنامه‌ریزی کنیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش کنگان نیز در این جلسه اظهار داشت: نقش بسیج در جامعه بر هیچ کس پوشیده نیست و این نهاد از ابتدای شکل‌گیری انقلاب تاکنون در جامعه حضوری پررنگ داشته است.

عباس شریف افزود: بسیج و سپاه در دفاع از اسلام و ارزش‌ها پیشگام بوده و تا بسیج وجود دارد دشمنان به هیچ نتیجه‌ای نمی‌رسند.

وی اضافه کرد: تکریم معلمان در جامعه امری ضروری است و در دولت دهم شاهد بهبود وضعیت معلمان به ویژه از نظر معیشتی هستیم.