- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

بختیاری زاده: مس را به خوبی می‌شناسیم

مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: بازی کردن در مقابل تیم مس کرمان کار آسانی نیست، اما با توجه به شناخت خوبی که از تیم حریف داریم، تنها برای پیروزی به میدان می‌رویم.


ناصر بختیاری‌زاده در خصوص دیدار یکشنبه آینده با مس کرمان که در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار خواهد شد، اظهار کرد: شرایط دو تیم در جدول رده‌بندی به گونه‌ای است که برای هر سه امتیاز این مسابقه تلاش خواهند کرد، به ویژه اینکه ما به دنبال تثبیت موقعیت خود در مکان چهارم جدول رده‌بندی انگیزه زیادی داریم.

وی با اشاره به وضعیت تیم فوتبال صبای قم در آستانه دیدار با تیم فوتبال مس کرمان در هفته شانزدهم از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور تصریح کرد: تنهای مهدی بدرلو را به دلیل محرومیت به دلیل سه اخطاره بودن در اختیار نداریم ولی سایر بازیکنان مشکلی ندارند و کاملا آماده حضور در این دیدار هستند.

مربی تیم فوتبال صبای قم با تاکید بر اهمیت سه امتیاز این دیدار در آینده صبای قم تصریح کرد: برای مسابقه حساس هفته سی‌و‌سوم با تیم فوتبال مس کرمان بازیکنان آماد‌ه‌ای داریم که این مهم دست کادر فنی را برای انتخاب ترکیب دلخواه برای قرار گرفتن در زمین مسابقه باز گذاشته است.

وی عنوان داشت: در شرایط فعلی که در رده چهارم جدول رده‌بندی هستیم، سعی داریم اختلاف خود را با تیم‌های تعقیب کننده حفظ کنیم و در دیدار خانگی با مس کرمان در هفته سی و سوم با حمایت تماشاگران قمی به دنبال کسب سه امتیاز هستیم.

بختیاری‌زاده یاد آور شد: حضور صبای قم در مکان چهارم جدول رده بندی در طول ۳۲ هفته گذشته نشان می‌دهد که مدیریت صحیح و کادر فنی توانمندی داریم و بازیکنان ما نیز یکی از دیگری به بهترین شکل ممکن در لیگ امسال بازی کرده‌اند.

وی با ارزیابی رقابت‌های هفته‌های پایانی یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس ادامه داد: همه بازی‌‌های لیگ دشوار است و بازی‌ در خانه خود و زمین حریفان در هر شرایط سخت و مشکل خواهد بود که به همین دلیل در دو هفته پایانی به دنبال امتیازات لازم برای آسیایی شدن هستیم.

بختیاری‌زاده با اشاره به شناخت کافی از تیم فوتبال مس کرمان بیان داشت: مس بعد از برد قابل توجهی که هفته قبل مقابل همشهری خود تیم مس سرچشمه کسب کرد، قطعا با انگیزه به قم خواهد آمد زیرا شرایط روحی خوبی به دست آورده است، ولی با آنالیزی که از بازی‌های گذشته و به خصوص دیدار با تیم مس سرچشمه انجام داده‌ایم، شناخت خوبی از این تیم داریم و نقاط ضعف آنها را به خوبی پیدا کرده‌ایم.

مربی تیم فوتبال صبای قم با اشاره به نتایج تیم فوتبال صبای قم در چهار مسابقه اخیر، تصریح کرد: با توانمندی که در تک‌تک بازیکنان تیم سراغ داریم، قطعا برای پیروزی به مصاف مس کرمان می‌رویم تا این نتایج را جبران کنیم، ضمن اینکه به هیچ عنوان به حداقل امتیاز نیز راضی نخواهیم بود.

وی تاکید کرد: به هیچ عنوان به جایگاه و نوع عملکرد مس کرمان در جدول رده‌بندی لیگ برتر توجهی نداریم زیرا حریف این هفته ما تیم خوب و با مهره‌ای است و بازیکنان خوبی را در اختیار دارد ولی در سوی دیگر میدان قطعا آنها بازی سختی را در برابر صبا در پیش خواهند داشت.

دیدار صبای قم و مس کرمان از ساعت ۱۷ روز یکشنبه هفدهم اردیبهشت ماه به میزبانی صبای قم در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود.